Sunday, July 3, 2011

Semakin aku menjauh semakin engkau mendekati..

Assalammualaikum semua...

Entry ini ada kene mengena dengan luahan hati aku yg sebelum ini -----> III, III dan IV.. kalau tak nak terjah entry itu pun tak pe..korang layan kan aje la..

jiwa serabut beb..

Aku memang tak mengharap untuk dia kembali dalam hidup aku setelah aku berputus asa untuk terus mendekati dia...selama aku cuba menghampiri dia dapat aku rasakan yg dia tak ikhlas untuk melayan aku..ya aku tahu kita tidak boleh menilai keikhlasan seseorang itu tapi dari cara dia kita boleh tahu dia ikhlas atau pun tidak..betol tak??so aku amek keputusan untuk menjauhkan diri dari dia dan biarlah aku menjadi stalker yg berjaya...bukan senang untuk aku menahan diri dari terus menghampirinya tau..macam-macam perkara aku lakukan supaya tidak ada sesaat pun dalam hidup ini untuk mengingatinya...

Tetapi kenapa dia hadir semula???kenapa di saat aku sudah berjaya melupakan dia???kenapa bukan sewaktu aku terhegeh-hegeh dulu??kenapa???!!

Aku bukan minta supaya dia membalas apa yg aku rasa(tak pernah pun terus terang..haha) tetapi cukup la sebagai seorang sahabat yg ikhlas berada di sisi aku...bukan nya seseorang yg macam chipsmore..kejap ada kejap tak ada...

Nota dari hati: Dia mmg boleh buat aku jiwa kacau betol la...aiyaaa..geram betol la ngn dia ni...

3 tayar bergolek:

misz anis said... [Reply to comment]

sabar jela...
everything happen for a reason..
im with u..=)

Mohd Areef said... [Reply to comment]

saba ye..
tetapkan imanmu kepada Yg Esa.

tamlegend said... [Reply to comment]

siapa dia tu???