Tuesday, April 5, 2011

tiada sebab kenapa aku menyukai dia..

salam...

sejak beberapa hari ni tetibe mood jiwang dah menguasai diri tapi x de kesempatan dan keberanian aje nk menulis kat blog ni...mana x nye..muka ganas tapi dalam hati ada taman..muahahaha....mesti de yg bantai gelak guling2 bila baca blog aku yg jiwang karat ni kan..hahaha.....tapi di sebabkan mood jiwang dah menguasai kepala sampai hampir pitam so aku rasa nak muntahkan aje kat blog nh..hahaha...so korang terima aje la hasil tulisan aku ni ye..lalalalala~

pernah tak korang rasa suka atau minat kat seseorang???!!!x baek tipu tau...tak kan x pernah kot..aku yg ganas dan macam x de perasaan ni pun ada suke kat seseorang...ini kan lagi korang sume yg mmg layan perasaan setiap masa...hahaha....

ada x korang terfikir nape dan macam mana korang bole suke kat die????sebab sejujurnye aku x tau nape aku bole suke kat die..mungkin betol pepatah mengatakn LOVE COME WITHOUT REASONS AND SIGNS....muahahaha...

hari ni tetiba aku baek hati la nak cerita macam mana aku bole suke dia....kalo aku cite ada x yg nk baca???hahahaha.....aku x nak cerita secara terperinci sebab aku tau sume readers aku pandai2 belaka so mesti akan dapat hint sikit2 kan..muahaha...habes kantoi aku kalo camtu..lalalalal~

perkara ni berlaku masa aku berumur 19thn(sem 1)...muda lagikan..budak belasan tahun la katekan dan baru masuk U..hahha...tapi jangan x caye yg aku still minat dia lagi sampai detik aku menulis entry ni..muahahaha....1st time aku nampak die terus aku suke masa die naek moto dan pakai baju putih ....sebab tu je aku rasa aku suke kat die..korang x rasa nk bg penyepak kat aku ke??muahaha...hanye sebab die bawak moto dan pakai baju putih???please la hana..macam la die sorng aje kan yg bawak moto???hahaha....tu la orang kata dari mata turun ke hati..hahaha...

pelik mmg pelik..aku sendiri pn konfius apsal aku suke kat die...kalo korang tnye apsal aku suke kat die maka aku akan jawab 'no reason'...kalau dah suka nak buat macam mane..kalau ak mampu tahan perasaan aku ni mmg aku dh buat dh sebab aku sendiri x nampak pe istimewe nye melainkan suke menyakitkan ati aku...macam mana aku dapat contact ngn dia??haha...biarlah rahsia..lalalala~tp bukan aku yg mulakan dulu ye..hahaha... sume nye bermula di FB..ahaks...

aku x sanggup nk menulis panjang...rasa geli geleman plak..hahaha....pe yg tertulis tu korang layankan aje la...tp betol ke bila kite menyukai seseorang mesti dengan sebab???salah ke kalau kite menyukai tanpa sebab???entahla...bagi aku perasaan kasih, sayang, cinta dan suka ni anugerah dari Allah..x de sape yg layak nk pertikaikan perasaan orang...sebab apa yg aku rasa, korang rasa sume tak sama...

p/s: aku cuma suka aje oke...x lebe dan x kurang..hahahaha~

1 tayar bergolek: