Thursday, April 26, 2012

Trip murah ke Singapura dari Puncak Alam Part 3...

Assalammualaikum semua..

Ini part last untuk cerita Trip murah ke Singapura dari Puncak Alam (part 1 part 2) ...segala cerita dan gambar semua di import khas dari Sentosa Island...kiranya ini destinasi terakhir sepanjang seharian di Singapura...sila jangan pelik sangat lah kalau tak de banyak gambar kan...walaupun Sentosa Island sangat cantik dan best tapi tenaga semua dah habis untuk posing ambil gambar...yg terbayang-bayang ketika itu cuma katil yg empuk bersama bantal peluk yg gebu je..hendak berjalan mengelilingi Sentosa Island pun terasa macam mahu menangis berguling-guling....dapat bayangkan betapa teruk rasa penat ketika itu kan??!!!

masih ada sisa tenaga untuk buat peace...

ish...kacau je aunty tu..kalau tak mesti aku dah wat DP fb pic ni..kecewa..

kesian...muka menagih simpati nak masuk Universal Studio..

dekat mana pun boleh duduk..abaikan saja pandangan orang lain..

mereka masih bersemangat untuk beraksi tetapi tidak aku..
Dekat Sentosa Island tu banyak benda yg boleh korang buat walaupun tak masuk USS macam naik Luge & Skyride, Cable Car, Butterfly Park, 4D cinema, Song of the Sea dan macam-macam lagi..apa yg penting mesti ada duit sebab untuk satu benda yg korang masuk kena bayar paling murah pun 10dolar...kalau tak silap nak naik cable car kena 25 dolar..memang lebam r kan...

Aku terpaksa mengorbankan 18dolar untuk menonton Pirates 4D dan 10dolar untuk Song of the Sea...nasib baik dua benda yg aku kena bayar tu sangat best dan boleh di kira berbaloi...so aku cadangkan kalau korang pergi budget trip paling kurang pun korang mesti tengok Song of the Sea...itu paling terbaik kau memang da bomb..kalau berkira sangat 10dolar tu lenkali tak payah ikut mana-mana trip..paham!!!

menanti show Song of the Sea..

Si Oscar...

Nota dari hati: nanti bile line tenet laju aku upload video masa Song of the sea..hohohoh..

1 tayar bergolek: