Friday, June 1, 2012

Mewarna Buku Warna Akim...

Assalammualaikum semua...

Mata semakin berpinar-pinar membaca novel Takdir Itu Milik Aku karya Siti Rosmizah yg mempunyai 1055 muka surat..nampaknya kena berhentikan bacaan dan buat aktiviti lain pula...kalau tidak mahu bertambah sakit kepala ni bila membaca dalam keadaan tak berapa nak selesa...

Jadi aku telah buang tebiat dengan mewarna Akim punya Coloring Book yg mak belikan dekat kedai buku hari Isnin lepas..dah berkurun lama aku meninggalkan aktiviti zaman kanak-kanak ribena ni sampai tangan pun rasa kaku je nak pegang pensil warna...nasib baik rupa pensil warna aku masih kenal..lalalala~

cantik sungguh hasil kreatif aku..hihihi

Akim yg mencacatkan aku punya kerja..part huduh tu dia yg sibuk nak tolong..
Kadang-kadang seronok juga melakukan aktiviti macam kanak-kanak riang ni kan...terimbau kenangan zaman nak membesar dolu-dolu...hanya ceria dan kegembiraan je yg menghiasi wajah..masa tu tak kenal pun erti duka dan kecewa...tak kenal pun erti kepayahan dan kesusahan...hermmmm....

Nota dari hati: Bukan semua orang bertuah untuk memiliki sesuatu yg indah...

1 tayar bergolek:

Sarah Mohd Saleh said... [Reply to comment]

lame giler xmengaler2..rindu kot ank kalerrrr