Sunday, April 8, 2012

Looking into the moon and star...perghh...

Assalammualaikum semua..


hohohoi....apa motif mood rindu-rinduan pula malam ni??!!!meremang bulu roma aku...tapi kalau sekali sekala kira cincai je lah kan???haha...malam yg sunyi hanya ditemani unggas dan deruan angin ni seronok juga ambil mood jiwang-jiwa-kacau bertingkat-tingkat kan..

Nota dari hati: apa kejadah aku tiba-tiba rindu dia pun aku tak tahu...parah betol...

5 tayar bergolek:

ezyra daniel said... [Reply to comment]

rndu spe lakk tu heheh..bekk ngaku cpt...

Si Jagung said... [Reply to comment]

e'eh..org tgok bulan tu xpkai seluar..ohoho~

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

kalau rindu sy skalipun, takyahla sampai buat entry mcm ni..
ish.. malu la org baca..

;-p

ejulz said... [Reply to comment]

x salah merindu.. rindulah Dia sblm rindu dia.. :)

Yasmin Aris II said... [Reply to comment]

rindu sape tu ?? hihi