Monday, March 19, 2012

Tafsir mimpi di kejar tiga ekor babi yg agresif??!!

Assalammualaikum semua..

Wahhhh...hampir seminggu aku tidak berceloteh di sini gara-gara laptop yg merajuk...ni pun menagih simpati Ain untuk buka FB dan tulis blog walaupun sebentar(kalau dia tak bg pinjam pun aku amek je..hahhaa)...ada sesiapa ke yg merindui kehilangan aku selama seminggu ni??!!!hihihi..

------------------------------------------

Selaju mungkin aku berlari bersama debar di dada yg memuncak dan ketakutan yg tak dapat di bendung..lari, lari dan terus berlari selagi ATP(energy) mampu di hasilkan oleh glucose dalam badan...kenapa lah babi ni mesti kejar aku pada hal ramai lagi manusia di sekeliling aku???apakah babi ni memang nampak aku je???arghhhh...

Aku cuba menyorok di sebalik kelompok manusia yg ramai tapi si babi tetap mencari aku ibarat aku lah insan paling di ingini di abad ini..bukan seekor babi tapi lebih kurang tiga ekor babi yg mengejar aku...pergh..memang terasa macam mahu meraung dan menangis semahunya tapi tak de siapa pun yg peduli...semua buat tak kisah dengan babi-babi yg semakin agresif mengejar aku...mana hilang nya rasa simpati manusia-manusia yg lain??tegar nya hati mereka melihat aku dalam kesusahan...*sedih...

Aku cuba untuk berlari lagi tapi kaki ini sudah tidak mampu untuk melangkah dan aku seperti mahu menyerah kalah..babi-babi itu hanya tinggal beberapa langkah je dari aku dan larian aku bertambah lemah...mungkin sampai di sini sahaja perjuangan aku untuk menyelamatkan diri...maafkan aku atas kesilapan aku selama ini...akhirnya aku rebah..

Lagi beberapa langkah babi-babi tu menghampiri aku akhirnya aku tersedar dari sebuah mimpi panjang yg menakutkan...nasib baik hanya mimpi dan bukan realiti...nauzubillah...

Apa agak nya maksud mimpi aku tu??!!harapnya semua nya baik-baik belaka dan biarlah ia menjadi sebuah mainan tidur semata...

Nota dari hati: Jangan terlampau taksub terhadap mimpi sebab kita ada Allah untuk berlindung...=D

9 tayar bergolek:

lavenderlover said... [Reply to comment]

dasyatnyer mimpi hana ni.. nasib bek x yah samak..hehe..=p

The Medical Duo said... [Reply to comment]

seram gak mimpi ni...huuu~~

http://synergistichatidoktormuda.blogspot.com/2012/03/clinical-year-family-medicine.html

singgah ke blog kami kalau berkesempatan :)

the puffy clouds said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
eLLa n aLia said... [Reply to comment]

pernah termimpi dikejar segerombolan kambing gurun yang besar2, huh, takoot..

Ckin Kembaq said... [Reply to comment]

syaitanlah tu..hehe

Yasmin Aris ♥ said... [Reply to comment]

woo . maknenye anda akan berjumpe seseorng yg berperangai seperti bab* tu kot . haHAH .
Pelik bebeno mimpinye:P

dhiera said... [Reply to comment]

mainan setan je tu.. jangan pk sangat ok!

Izz Faizah said... [Reply to comment]

hahaha..jgn rsau k..tade pape lah..mainan syaiton

Anonymous said... [Reply to comment]

mimpi yang baik