Tuesday, February 28, 2012

Jawapan: Kenapa dia bunuh adik dia??!!

Assalammualaikum semua..

Semua mesti tak sabar nak tahu jawapan kepada soalan 'KENAPA DIA BUNUH ADIK DIA??' kan??!!!



Ini adalah soalah psychology yg mana semua semua jawapan adalah di terima selagi logik dan setiap jawapan yg di berikan tu kita boleh nilai personaliti seseorang itu..tetapi jawapan paling tepat sebenarnya adalah kerana dia nak jumpa lagi dengan jejaka tu..

Oke...dari jawapan yg di jawab sebenarnya kita boleh menilai seseorang itu..bagaimana??ini tafsiran bagi sesiapa yg jawab sebab dia nak jumpa lagi dengan jejaka tu..kebiasaan nya, masusia tersebut adalah jenis yg sanggup melakukan apa saja untuk memenuhi hasratnya(bertekad)..ini adalah bagus(dalam certain situasi) tetapi bila sampai sanggup korban kan orang lain ataupun menggunakan jalan yg salah(membunuh) serta tidak memikirkan kesan negatifnya ini adalah salah(matlamat tak menghalalkan cara)..walaupun gadis tersebut sudah bunuh adik dia, adakah dia pasti yg jejaka tersebut akan datang lagi ke pengbumian adik dia pula??!dia hanya memikirkan keinginan diri dia saja tanpa memikirkan nasib dan akibat dia kelak selepas bunuh adik dia..pada hal banyak lagi cara lain untuk menjejaki lelaki tersebut..jadi, manusia jenis ini sila lah gunakan sifat kesungguhkan anda itu dengan cara yg benar..

Bagi yg jawab selain dari jawapan di atas boleh di kategorikan sebagai manusia yg berfikir secara biasa, terus dan tidak meluas...maksudnya???entah lah..aku pun dah pening nak explain...hakhak...korang fikir sendiri lah ye..tetapi yg pasti manusia jenis ni kurang nakal sebab tak berapa licik...hehe..walau macam mana pun ada sedikit kelemahannya dalam memikirkan sesuatu perkara itu dengan lebih mendalam(ambil mudah)..

Soalan ini aku dah tanya kepada segelintir insan yg aku kenal dan ternyata jawapan yg di beri sesuai dengan peribadi mereka..kalau rasa jawapan yg korang bagi tu tak sama dengan personaliti diri korang, jangan marah pula ye sebab ini hanya untuk fun..hihih..

Ini insan yg jawab paling tepat sekali..pi terjah blog dia..
http://cicakkepinggila.blogspot.com/

Nota dari hati: Aku tak reti nak menerang perkara ini secara penulisan..hakhakhak..

5 tayar bergolek:

yad'z said... [Reply to comment]

aaaaa~ dah lama tak bw.. tak paham ape ni.. huhu

Ckin Kembaq said... [Reply to comment]

masih tak paham..hehe licik sangat jawapannya..

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

alaaaa... cmna bleh terlepas soalan tu ni.. kalo dah mesti sy jwb sjibik camtu.. hahaha.. ;-p

tp penin jugak.. =.='

~Peter kass~ said... [Reply to comment]

ntah pape.. aku dh jawab betul dh!! geram btl!! ciss !!

Sarah Mohd Saleh said... [Reply to comment]

pergh jwpn gua xdtrime akal.pffttt