Sunday, February 26, 2012

Siapa pandai dia jawab: Kenapa dia bunuh adik dia??

Assalammualaikum semua...

Hujung minggu ni jom kita menguji minda dengan soalan psychology(mungkin juga personaliti..hahaha.) yg aku dapat dari seorang sahabat..

Pada suatu hari, emak seorang gadis ni telah meninggal dunia..masa proses pengebumian dia telah ternampak seorang jejaka dan telah terjatuh hati...untuk pengetahuan semua, jejaka tu tiada kene mengena pun dengan salah silah, susur galur keluarga gadis ini...semiggu lepas itu, gadis tu bunuh adik dia pula...persoalannya, KENAPA DIA BUNUH ADIK DIA??
Siapa rasa nak mencuba sila jawab di ruangan komen...tiada hadiah untuk pemenang ye.hanya suka-suka...insyaAllah malam ini ataupun esok aku akan bagi jawapan...selamat mencuba..

Nota dari hati: Terasa nak main teka teki tapi tak de siapa yg sudi..

11 tayar bergolek:

Sarah Mohd Saleh said... [Reply to comment]

eh mcm plek jek tetibe nk bnh adek die.mungkin adek die lg cun dr die,die bunuh lerrr.hewhew

azel arora najmi said... [Reply to comment]

dia berharap kowt-kowt boleh jumpa jejaka tuh lagi kat tanah kubur macam dia jumpa time mak dia meninggal...

KaK LimAh Si SupiR said... [Reply to comment]

sb dye dpt tau adik dye yg bunuh mak dye..ahahaha :P

Cik E . said... [Reply to comment]

Sebab adik dia suka jugak kat lelaki tu ? ;D

Ali said... [Reply to comment]

payah tu... haha.

Yana Nanako said... [Reply to comment]

sebab adik dia tu kekasih si jejaka tersebut kot.. huhu

~Peter kass~ said... [Reply to comment]

sebab dia nk jmpa lelaki tu lg.. : )

LAici KAng Ais said... [Reply to comment]

sbb adik dia pun minat dkt laki tuh.

Ckin Kembaq said... [Reply to comment]

tak tahu lah.mungkin ada yang tak kena ngan jejaka tu kot.hehe

acheeqa farhana said... [Reply to comment]

otak beku la...tak mmpu nak jwb..hehehe

HeNRieTTa JoSe said... [Reply to comment]

wah.....siap bunuh adik dier erk? sebab dia sangat sayangkan adik diye kot....ekekeke....