Saturday, January 28, 2012

Selamat Hari Lahir kepada....

Assalammualaikum semua....

26 Januari

Zhu ni shengri kuaile...
Saengil chugha habnida...
Happy birthday..
Sanah helwah...
Selamat hari lahir...
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
V


Sempena birthday dia yg ke 16 ni maka aku layan kan je lah dia nak keluar dengan member-member dia dekat 1 Plaza Kuala Selangor...suruh naik bas kata tak standard..nasib baik dia mempunyai kakak yg baik hati seperti aku yg rajin melayan kerenah dia walaupun kadang-kadang rasa macam nak hempuk je kepala tu dengan kayu...hadiah??memang tak dapat la...cuti-cuti sem macam ni mana ada duit...Bank Islam pun malu ada pelanggan macam aku...hakhakhak..setakat belanja wayang cerita Journey 2 3D masih mampu lah..kira ok lah kan dari tak de???hihih..

Sekarang dah 16 tahun jadi pastikan diri tu semakin matang dan berakal sikit...semoga dengan bertambah nya usia ni akan menjadi kan diri tu lebih baik dari sebelumnya...jangan jadi baik nya kejap je lepas tu nakal nya makin menjadi-jadi pula(mak yg cakap selalu).. ambil apa yg berlaku sebelum ni sebagai pengajaran.. INGAT TAU!!!

Nota dari hati: Selamat hari lahir juga kepada semua yg lahir semalam, hari ni, esok ataupun bila-bila je lah..hihih...

p/s: terlambat post entry ni...dah 2 hari lambat..hahaha



2 tayar bergolek:

♥ Cik Zack's ♥ said... [Reply to comment]

Happy bday to her :) kire ok la tu blnje jgk kan ^^

cx's said... [Reply to comment]

hepi bufday too! :)