Tuesday, January 31, 2012

Kenapa Angelina Jolie???

Assalammualaikum semua...

Hari ni rasa tertarik nak kongsi sesuatu yg aku baca di FB seorang sahabat...mana dia cilok aku tak tahu lah pula..memang ringkas tapi padat dengan isi tersurat dan isi tersirat...
Di sebuah bar,seorang pemuda melihat Bush dan Obama sedang sibuk berbincang. Pemuda itu pun datang dekat dan bertanya.. 
Pemuda: Apa yang korang bincangkan ?Bush: Kami sedang merancang Perang Dunia ke-3.Pemuda : Really? Apa yang akan terjadi?Bush: Ya, kali ini kami akan membunuh 140 juta orang Arab & Angelina Jolie..Pemuda: Hah , Angelina Jolie ..!!? Kenapa Angelina Jolie?Bush menoleh ke Obama & berkata: Tengok! kan aku dah kata , tak seorangpun yang ambil kisah tentang 140 juta orang yang terkorban tue.


Fikir-fikir kan lah dan selamat beramal...semua dah besar panjang jadi guna kan lah nikmat akal yg Allah bagi untuk berfikir..=D

Nota dari hati: Tiada apa yg datang dari hati kali ni...

6 tayar bergolek:

♥ Cik Zack's ♥ said... [Reply to comment]

huhuhu btul jugak kan. yg len plak dikisahkan :D

r-5 said... [Reply to comment]

huhuhu ape laaa itu la sikap manusia sekarang kan..

qamarguyz said... [Reply to comment]

salam ziarah..
sebab itu dalam hidup ini kita kena jadi some1..some1 yg akan dikisahkan..untuk mencipta perubahan! =)

aleen aiden said... [Reply to comment]

ya, ni nampak macam tricky sebenarnya ini menunjukkan kebodohan kita.grrr

ayanuts said... [Reply to comment]

betul juga tu..kalo sekali bc msti akn tanya knp angelina jolie :)

budak penjara said... [Reply to comment]

ermm..sama2 kita renungkan