Thursday, January 19, 2012

Benda apa dalam beg yg besar gedabak tu??!!

Assalammualaikum semua...

'Hari Khamis emak tahu kau mesti dah ada dekat rumah...'

Arahan yg di keluarkan pada hari Isnin itu lah yg membawa aku pulang ke kampung halaman pada hari ini...kalau tidak aku sendiri pun tak tahu nak balik bila sebab banyak benda perlu di selesaikan...hahahaha....


Besar tak beg yg aku bawak balik untuk cuti sebulan???hahaha...gaya macam orang nak pindah rumah je kan(ayat yg housemate aku cakap)...Itu baru luggage, belum campur dengan beg laptop, DSLR, dan peneman tidur aku lagi(ketam dan panda)...memang penuh la kancil merah aku tu...ish ish...

Apa yg korang agak berada dalam beg yg besar gedabak tu???baju???erm...kurang tepat sebab kalau takat nak bawak baju yg tak sampai 15 helai lebih baik aku guna beg galas yg bunga-bunga je daripada aku terpaksa mengangkat beg yg besar dan berat giler ni dari tingkat 3 rumah sewa aku tu....

Dari kita dok buang masa meneka apa yg ada dalam beg besar tu lebih baik kita 'check it out'...JOM!!!!

 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :

 :
 :

 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
 :
V

ini belum campur novel yg penuh satu almari dekat rumah ni..

Ini lah gerangan yg telah mengisi beg besar tu...erk...nak snap gambar novel-novel masa dalam beg macam tak patut pula sebab ada juga isi kandungan beg tu yg tak boleh di tunjuk...ahaks...

Kesimpulannya, beg yg besar jangan di sangka ada baju saja(baca ala-ala Karam Singh Walia)...

Nota dari hati: Kalau aku buat sewa novel agak-agak ok tak??heheh..

1 tayar bergolek:

Alip Apai said... [Reply to comment]

Pernah baca inferior karya norhayati berahim?

Novel lama. Novel terbaik pernah saya baca.

:)