Friday, January 20, 2012

Antara cinta dan cita-cita Baddrol Bakhtiar...

Assalammualaikum semua...

Wah...benar-benar excited nak update entry hari ni...semua gara-gara aku telah berjaya mendapatkan majalah By'U yg memaparkan Baddrol Bakhtiar sebagai cover..hahaha...sebelum ini aku macam kisah tak kisah aja dengan kewujudan majalah By'U ni dan ini adalah kali pertama aku beli majalah ni beb(sila lah kagum ye)...semua sebab Baddrol Bakhtiar punya pasal lah..

Siap snap gambar segala bagai weh..guna DSLR lagi...excited tak???ahaks..

front cover..antara cinta dan cita-cita..

isi-isi

isi-isi

biodata Baddrol Bakhiar..

Sikit sangat la cite pasal dia dalam majalah tu...tak sampai 5 minit aku baca dah habes...kalau ada yg sudi buat novel pasal dia, InsyaAllah aku akan beli..hakhakhak..


Ada poster Baddrol Bakhtiar seh...memang saja la tu soh aku tampal poster ni dalam bilik kot...

Nota dari hati: Tak de la hensem mana pun Baddrol Bakhtiar ni..mungkin macho kot...tu pasal lah kot aku suka dekat dia...dush dush..

4 tayar bergolek:

Apik Pehe said... [Reply to comment]

novel badrul?hehehe..

Anonymous said... [Reply to comment]

hana, tak jelaslah gmbr dia, ambik ah dekat ckitt.. hehe. nak tau gak ape yg cepumas tu..

ain sakinah said... [Reply to comment]

weh..ko beli kat mane magazine ni??

peminat setia baddrol said... [Reply to comment]

@Apik Pehe

mne nk dapat majalah ni ek?? sb ni 1st dgr nmr mjalah ni.. harap ad ag la stok, nk beli 1 keloaran feb 2012 ni... huhu