Monday, January 23, 2012

Apa kena mengena pula nak kurus dengan ada pakwe??!!!!!

Assalammualaikum semua..

aku bukan seperti di atas...
'Asyik makan je macam mana nak kuruskan badan dalam masa sebulan ni...'

'Ala...nanti lah dulu..'

'Eh..kau dah ada pakwe ke??'

'Pe kene mengena plak nak kurus dengan ada pakwe??'

'Kalau dah ada pakwe tak de nye dia nak kurus...ini sebab nak cari pakwe lah dia kurus...'

'Please lah mak...mengarut je semua benda tu..'

'Wei...kau dah ada pilihan hati ke??eh..geli pulak aku tnya macam tu..'

'Tahu pun geli..aku yg nak menjawab nya pun tak de selera..'

'Ayap, kau cari kan lah kawan-kawan Petroleum tu untuk adik ko tu...cuba ko buat iklan ke...'

'Budak-budak Petroleum tak romantik la..semua kayu je..'

'Haish...tak payah la..aku belum terdesak lagi la...'

'Mak excited nak tahu kalau ko dah de pakwe..'

'Mak tu je risau lebih-lebih..aku ni belum pun 22 tahun agi..'

Tak habis-habis semua nak membahan aku...pada hal umur aku belum pun sampai 22 tahun lagi...pelan-pelan kayuh ar...ingat nak cari pasangan hidup tu macam cari baju dekat pasar..pada hal baju cap pasar pun aku tak pernah beli dan apa tah lagi nak pakai..huhhh...

Walaupun azam tahun 2012 ialah BERKAHWIN tapi itu bukan semudah ABC dan sesimple 123...jodoh pertemuan, ajal maut semua di tangan Allah...

Nota dari hati: Perasan tak wajah baru blog ni??cantik ke tak ye??

2 tayar bergolek:

♥ayuanakpapajoe♥ said... [Reply to comment]

haha lek lu. usia masih muda. ada jodoh maka kahwinlah nanti :)

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

Hha.kalau da ade pakwe boleh gemok la?hehe
Awek dan bini guwa sampai umur 50 pon guwa nak die jage badan.hehe barula syiok