Saturday, December 3, 2011

Sungguh seronok dapat berPIZZA di akhir-akhir semester ni.....

Assalammualaikum semua....

Pulun punya pulun tapi still tak dapat idea nak menulis..walaupun banyak cara mudah nak memastikan entry sentiasa terhasil setiap saat macam copy paste gosip-gosip hangat pasal artis, atlet, politik yg mana semua orang duk canang ke sana ke mari tapi itu semua bukan cara aku....buat apa nak sebar keburukkan orang lain kalau kita sendiri tak tahu kebenarannya...

Disebabkan akal dah mati kering berfikir hendak menulis entry baru kali ni so aku telah memutuskan untuk berkongsi kegembiraan makan PIZZA di SETIA ALAM malam tadi...walaupun aku tahu semua orang pernah makan pizza tapi aku dengan senang hati nya hendak bagi tahu satu dunia yg aku makan PIZZA bersama-sama AIN, AZRA, ANIS dan NABILAH sempena celebrate BIRTHDAY NABILAH yg ke 21 pada hari ini(3 Dis 2011) dan telah di tanggung hampir 1/4 oleh AZRA.....dan yg paling mengagumkan harga makanan kitorang semalam adalah RM 175.50..tak pernah-pernah kitorang makan besar macam tu..dah akhir-akhir sem ni boleh pula kitorang boros macam tu...memang sempit la lepas ni..

belek-belek menu...

cheese bite pizza and arrabiata pennei...

aroma thai and cheese baked rice...

birthday girl..

seminggu kitorang tak makan...
Nota dari hati: Habis bertambah comel la aku....

1 tayar bergolek:

puan anis said... [Reply to comment]

nice....hahahaha..bengkok2...mana nak cari duet pasni??