Tuesday, November 29, 2011

Sungguh menyampah bila terpandang surat CINTA yg terpampang indah itu...

Assalammualaikum semua....

Terukir senyuman manis di bibir ini saat terpandang surat CINTA di cermin hadapan Sang Kancil walaupun sebenarnya macam terasa nak maki hamun aje tapi nasib baik mampu di tahan di dalam hati.....nampak tak bertapa penyabar nye aku mengawal perasaan???hahahaha...

Orang lain pasti gembira jika dapat surat cinta sampai berguling-guling sejauh 10km dan sentiasa tersenyum lebar tapi aku bukan macam tu...aku memang pantang sungguh kalau dapat surat CINTA lagi-lagi kalau dari POLIS BANTUAN UiTM (pak guard)...arghhh...aku memang tak puas hati betol lah...kekadang aku pelik apsal la aku saja yg dapat surat CINTA pada hal kereta lain pun buat kesalahan yg sama...kalau pak guard nak ngorat aku pun agak-agak la....terus terang saja lah..tak pun letak je nombor telefon...aku tak layan la surat-surat CINTA ni..kata zaman dah maju dan serba canggih...gunakan je la teknologi yg ada....lalalalalala~

Belum pun habis semester aku dah dapat 3 surat CINTA...jangan harap lah aku nak bayar sebab hati aku belum terbuka lagi nak bayar....daripada aku menghabiskan duit membayar saman lebih baik aku makan sepuas hati....hahaha....

rajin kan pak guard ni menulis saman banyak-banyak..buat bazir kertas dan dakwat pen je...


Nota dari hati: Tak baik kan pak guard tu saman-saman pelajar..tak tahu ke kitorang ni tak berapa nak kaya...haish....


6 tayar bergolek:

Anonymous said... [Reply to comment]

noob

*Ms.Serry Fatieha said... [Reply to comment]

erk kalau tak bayar tak boleh grad kan? hrmm tak tau la betul ke tak sbb tak pernah kena saman dulu. Tp dgr2 org ckp la..

Syara Mohammad said... [Reply to comment]

eerr... better bayar. saman semakin mahal. ade 3 angka tak agak2?

misz anis said... [Reply to comment]

tahniah..memang dorg suke bagi surat cinta..tambah2 kat ferrari merah ko kan???

cik mun said... [Reply to comment]

huhuhu..nasiblaa..

Anonymous said... [Reply to comment]

dekat dungun polis bantuan marah taw lau panggil pak gad.. padahal keje lebih kurang je.. berlagak je lebih.. poyo