Tuesday, December 20, 2011

Kemachoan seorang lelaki boleh di nilai melalui parutnya...Benar kah???

Assalammualaikum semua...

Dalam keadaan yg sangat sesak macam ni pun aku sempat lagi menulis entry...kiranya ini adalah entry pantas sebab esok ada test Parasitology (teori dan praktikal) dan final praktical Blood Bank...so kalau nk luang masa lama-lama untuk blog nanti nyesal pula di kemudian hari...

'Eh...tangan ko nape tu???'
tanya aku kepada seorang classmate lelaki sambil menunjuk ke arah tangan nya yg berparut teruk...

'Ni kena air panas masa lab...dah la air panas tengah mendidih-didih'

'Ish..gile r...mesti melecur teruk kan...parut ko scary wei...'

'Ye ke??'

'Ye la..ko leh pulak senyum-senyum kan..'

'Erm..aku pernah baca dekat Internet yg pompuan suka laki berparut...'

'Hahaha...nape pula???'

'Mungkin sebab laki nampak macho bila ada parut-parut macam tu..ko tak rasa ke??'

'Erk..bagi aku tak kot tapi mungkin juga kot..entah la...mungkin bila ada parut tu baru nampak kelakian kot..sebab tu lah ada sebahagian pompuan suka laki berparut..'

Selama ini aku tak pernah pula terfikir yg kemachoan seorang lelaki tu di nilai melalui parutnya..hihihi...tapi setiap orang mempunyai pandangan yg berbeza kan...kalau semua perempuan berpersepsi LELAKI BERPARUT itu MACHO, kesian pula dekat lelaki yg tidak ada parut..hahah..sebab aku sendiri pun tidak tahu macam mana nak kategori kan lelaki MACHO, JAMBU, CUTE dan sebagainya...apa yg penting tepuk dada, tanya selera...

Walau macam mana pun, betol kah lelaki kelihatan macho di mata perempuan bila ada parut???!!!mungkin korang semua ada alasan yg kukuh..mari kita kongsi bersama-sama...

Nota dari hati: Paling penting Baddrol Bakhtiar juga paling macho..lantak la orang nak kata hape pun...hahahha...


1 tayar bergolek:

budak penjara said... [Reply to comment]

ak de parut gak kt lengan..sbb terbalik motor..racing beb..haha.. so nilai la parut ku itu