Tuesday, November 1, 2011

Abah, cepatlah sedar....

Assalammualaikum semua...

Sedih rasanya bila melihat orang yg kita sayang terbaring tidak sedar kan diri...terkadang menitis juga air mata ini walaupun sedaya upaya di tahan sehingga terasa sesak di dada ini...Ya Allah tabah kan lah hati ini dan keluarga ku supaya kami dapat menghadapi sebarang kebarangkalian dengan sabar...

Abah...cepatlah bangun sedarkan diri...banyak perkara lagi yg Nana nak bagi tahu Abah....Abah tahu tak yg Nana nak sangat bagi tahu Abah yg Nana sayang sangat dekat Abah sampai bila-bila...Nana nak juga dengar dari mulut Abah yg mengatakan Abah maafkan semua kesilapan Nana dari mula dilahirkan...terasa betapa rindunya nak dengar segala celoteh Abah...segala perkara terasa bermain-main di minda setiap kali terbayangkan Abah....

Abah..cepatlah bangun sedarkan diri...minggu depan tanggal 11/11/11 abang Qoie akan bernikah..Abah tak nak tengok ke anak lelaki Abah tu melafazkan akad nikah???Abah...26/11.11 kenduri di rumah kita pula....kami semua mengharapkan kehadiran Abah..kami perlukan Abah....

Abah...Nana yakin yg Abah akan cepat sembuh sebab Nana tahu yg Abah adalah seorang yg kuat dan tidak mudah mengaku kalah....Ya Allah, sembuhkan lah Abah ku dari penyakit yg di hidapinya...hanya padaMu aku mohon pertolongan...ameen..

Nota dari hati: I'm a strong girl...~


10 tayar bergolek:

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

kenapa dgn ur abah??
semoga abah kuatkan smgt dan cepat sedar..amin..

be strong..

Musa said... [Reply to comment]

Semoga Ustaz cepat sembuh.. Sebak ak baca. Tabah la ye na.. InsyaAllah semuanya selamat.. Ak pn turut same doakan dari sini.

Musa said... [Reply to comment]

Sabar la ye na. Sebak ak baca ni.. Ak doakan Ustaz cepat sembuh.. InsyaAllah.

maisarah sarah said... [Reply to comment]

semoga abah awk cepat sedar.byk2 doa ye

mOoN said... [Reply to comment]

i'm praying for ur abah... wish abah cepat sedar dan sihat.. be tough dear...

misz anis said... [Reply to comment]

semoga kau tabah hana...
semoga abah kau cepat sembuh...
amin~

~ Cik Azz ~ said... [Reply to comment]

Assalam...

Abah Hana kenapa..?

Moga abah Hana cepat sembuh dan sihat seperti sediakala...

Moga Hana dan keluarga semakin tabah menghadapi ujian Allah ini... Allah maha mendengar segala doa hambaNya..

a.r.e.p a.h.m.a.d said... [Reply to comment]

Semoga Abah Hana Cepat Sembuh....
Aminnnn~~~~~

NurSyaheeda said... [Reply to comment]

sabar ye kak nana ! kite doakan supaya abah kak nana cepat sembuh .

Anonymous said... [Reply to comment]

i hate read this entry!!!!