Monday, October 31, 2011

Tag yg menguji kecerdasan minda oleh Taufiq Tiramisu...

Assalammualaikum semua..

Demi untuk menyahut cabaran Taufiq Tiramisu bagi mengelakkan di cop penakut lebih baik aku jawab tag yg sumpah mengarut telah di buat oleh dia..jom kita terjah....


1. Bila kali pertama korang terkucil?
------> Terkucil tu apa ye???terkencing dalam seluar ke????(serius tak tahu ni)..

2. Benci atau sayang pada bibir? Nyatakan sebab.
------>Hahaha(nak gelak puas-puas dulu)..kenapa mesti bibir ye???kalau bibir seksi macam Kila Fairy memang patut pun nak sayang sampai di tayang...nasib baik bibir aku macam J.Lo je..kira hot juga la kan???

3. Pernah makan penampo dak?
------> Takat ni tak de sesiapa pula yg sudi tampar aku...biasa la budak baik macam aku memang tak de sape yg bengang....hehehe...

4. Komen sikit pasal blog aku ni. Jujur je. Kutuk pun tak apa.
------> erk...secara jujurnye aku jarang la pula nk terjah blog mu sekarang ni...kalau de masa nak blogwalking je singgah..tu pun kalau tersinggah la...tapi so far sume ok je...tak de pula isi kandungan nye yg mengguris hati aku yg suci murni ni...

5. Handset apa yang kau tengah pakai sekarang?
------> setelah hampir bertahun guna henpon murah torchlight akhirnya berjaya juga tukar hp baru sejurus dapat biasiswa hari tu...jeng jeng jeng...

nice tak galaxy s plus yg diletakkan diatas buku Mandarin???ni la hp baru aku ye..

Amacam jawapan aku???bole dapat markah penuh tak????hehe...tu je yg mampu aku pikir buat masa ni....

Nota dari hati: Tak pernah nk jawab secara serius la aku ni...hampeh sungguh...


3 tayar bergolek:

Taufiq Tiramisu said... [Reply to comment]

kau saje je kan nak elak. bibir tu bieber la. hahaha. ha!!!

Kuasai Minda said... [Reply to comment]

Cantiknya handset...

aleen aiden said... [Reply to comment]

pinjam galaxy s!keh3