Friday, October 28, 2011

Anda suka atau tidak suka jika.....

Assalammualaikum semua....

Anda suka jika tidak di hormati???
Anda suka jika di maki sesuka hati??
Anda suka jika di sakiti??
Anda suka jika di khianati??
Anda suka jika di tipu??
Anda suka di biarkan menunggu??
Anda suka jika di kerah melakukan sesuatu yg tak di sukai??
Anda suka jika tidak ada orang membantu anda dalam kesusahan??
Anda suka jika ada orang mengambil kesempatan ke atas anda??
Anda suka jika...........................(pikir la sendiri)



Jika jawapannya TIDAK SUKA maka anda kena merubah dulu diri anda...mungkin ada sebahagian sikap dalam diri anda juga yg tidak di sukai orang lain di sekeliling anda sama macam anda tidak suka sikap mereka..jadi kalau anda mengharapkan untuk orang lain menghormati anda contohnya maka anda kena lah belajar untuk menghormati orang lain dulu...WHAT U GIVE U GET BACK..ingat tu....

Nota dari hati: Kalau engkau tak suka apa yg orang buat dekat engkau lebih baik ko pikir balik pe yg engkau dah buat dekat orang lain...

5 tayar bergolek:

eLLa said... [Reply to comment]

betul..

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said... [Reply to comment]

yeah!!!
what u give u get back....terbaik!!!

hari tu aku kasik member pinjam duit, sampai skang tak bayar balek...tak pelah...5posen je. sedekah.

to my blog - Acapsuur (>,<)

ShahzCudin said... [Reply to comment]

tetap berkelakuan baik dgn org lain wlpun blsn yg diterima mgkin xspdan..

misz anis said... [Reply to comment]

yeah!!!what u give u get back!!!agreed 1000%

Taufiq Tiramisu said... [Reply to comment]

btol. kaau nak orang suka, kita kena ubah diri kita sendiri dlu :D

btw, anda di tag : Dah Berapa Tahun Aku Tak Main Benda Tag Ni