Friday, October 21, 2011

Seronok nya kalau dapat main hujan di kala ini...

Assalammualaikum semua...


'Aish...terasa nak maen hujan la..'

'Ish..nanti demam la...'
sumber incik google

Kebelakangan ni asal malam je mesti hujan...asal hujan je mesti malam...sungguh membuat otak aku ni terimbau dan terkenang zaman kanak-kanak dulu yg seronok tak hingat bila dapat main hujan..memang terasa heaven habes la...

Bila dah besar panjang ni kekadang terasa juga nak main air hujan macam zaman kanak-kanak dulu tapi sering kali permintaan aku di tolak oleh teman serumah aku ni dengan alasan 'Nanti demam'...haha..sebenarnye aku tahu mesti dorang malu nak main hujan sebab diri dah layak nak jadi isteri dah pun...nanti ada pula masyarakat dekat rumah sewa aku ni cop budak UiTM tak berapa nak 'sihat' sebab main hujan macam budak-budak..hehe...

Dulu masa kecik-kecik tak pernah pula mak ayah aku halang kitorang adik beradik main hujan dengan alasan macam tu (tak tahu la kalau aku yg tak hingat..hehe)..tapi apa yg aku ingat lah kan...tak pernah sekali pun aku demam setiap kali terkena hujan mungkin di sebabkan antibody yg tahan lasak cuma nya kalau kena hujan panas mesti epik fail habis..mula lah rasa pening macam de orang ketuk-ketuk kepala...pelik sungguh kan..pe la agaknye beza antara hujan panas dengan hujan yg biasa tu???yg turun nye air jugak kan..mood:konpius..

Nota dari hati: Jom kita beramai-ramai pergi HIMPUN esok...jumpa di sana..insyaAllah..

1 tayar bergolek:

OnE_NiEy ChAn said... [Reply to comment]

kat sini pun slalu hujan..huhu...