Sunday, September 18, 2011

Sungguh malu rasanya sebab terkena dengan budak yg belom mumayyiz...

Assalammualaikum semua..

Tengah syok-syok menonton CSI dekat channel 701 AXN tiba-tiba Akim (anak sedara) muncul mengganggu kosentrasi..


'Acik Nana tengok cerita apa??'

'Adalah...mana boleh bagi tahu..rahsia...'

'Ala....tak pe...Akim dah tahu cerita pe..'

'Cite apa kalau kau tahu??'

'Adalah..mana boleh bagi tahu..rahsia..'

'Kuang hajo kau..kecik-kecik dah pandai ye..nak kena ketuk ni..'
Sungguh terkesima sebab tak sangka yg aku akan terkena dengan budak kecik...bersabar aja la...

'Tu lah kau...ingat kau aja boleh kena kan dia...dia pun berakal juga nak kenakan ko balik..hahaha..'

Kalau rasa dah tak terbendung rasa geram dengan anak sedara aku ni memang aku belasah aje..hahaha....kadang-kadang kena bagi pengajaran juga..kan3???hahah...

Nota dari hati: Perangai nakal-nakal tu bukan ikut perangai aku..lalalala~

4 tayar bergolek:

Kuasai minda said... [Reply to comment]

Apa rasa bila dah terkono tu...? Mesti membara je dalam dada...

Edy Zaidi said... [Reply to comment]

haha...padan muka kene balik..:p

Bro ahmad said... [Reply to comment]

sabor je ekk hmm

~ch@wi~ said... [Reply to comment]

hohoho...sama la kita..aku pon trkena cm tu jgk..huhuhu...

anda tlh ditag..jmput la dtg yer..hehehe


Daftar 'Free Traffic' Untuk Website Anda