Sunday, September 11, 2011

Dia punya serabut sama dengan aja masa SPM dulu...

Assalammualaikum semua...

Sungguh menggangu kestabilan emosi bila broadband Celcom ni buat lawak tak berapa diundang...kalau ikutkan hati yg tengah menggelegak panas ni memang dah selamat berokband ni hancur aku baling ke dinding..lepas tu kalau ada sesiapa nak buat main puzzle pun boleh..tak de sape pun nak halang...tetapi nasib baik aku ni manusia yg penuh dengan kesabaran dan bijak mengawal emosi(sempat lagi nak puji diri)....hahah..

Aku dah ke hulur ke hilir, guling sana guling sini, pandang sana pandang sini, dengar sana dengar sini pastu garu-garu kepala yg tak gatal ni....argh...sakit kepala otak aku memikirkan apa kejadahnya aku nak mengarut dekat blog malam ni...dah bermacam-macam topik yg keluar dekat kepala otak aku ni tapi tak ada satu pun berjaya aku huraikan dengan jayanya...serabut derr...

Perasaan aku tika ini sama aja dengan perasaan aku masa nak buat esei bahasa Melayu masa SPM..dia punya serabut memang tak de beza la beb..nak cari isi penting dah satu hal pastu nak huraikan tu memang boleh bikin terbakar otak..pergh...ingat senang ke nak buat karangan BM???susah tahu tak!!!susah!!!senang lagi subjek Add Math...so tak yah tanya la kenapa aku punya Bahasa Melayu B3...hahaha...

Nota dari hati: Sungguh malas nak berkemas segala harta tuk bawa balik rumah sewa..ada sesiapa yg rajin tak???meh tolong aku...

4 tayar bergolek:

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

haha.. mmg tekanan kan kalau idea byk tp tak tau nk hurai mcm mana.. hehe..

err.. bg alamat rumah.. meh nk pi tolong kemas brg.. haha...

aleen aiden said... [Reply to comment]

jom maen susun puzzle broadband sesame!hi3 :P

Wanita2u said... [Reply to comment]

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

LinE PuTih LiNe HiTaM said... [Reply to comment]

uh... parok betul... aku kalau dh serabut.. x terus lupa blog ni..

hahaha... kesian blog aku.. ayah lupa anak...

nape aku curahkan kesedihan kat sini.. erkk...