Tuesday, September 13, 2011

Engkau kecik-kecik dah pandai perasan comel..

Assalammualaikum semua...

'Eeee...comelnye baby ni..rasa macam nak gigit je dia ni kan Akim'
Hafiz(adik Akim)..
Sudah la badan besar tembam macam tu...mmg seronok je peluk pastu gomol-gomol dia...

'Erm..biasa la Cik Nana..muka dia sama dengan Akim masa kecik-kecik kan????
dengan muka sengih-sengih dia cakap dekat aku...

'Erk...apa maksud ko sebenarnye???nak cakap yg ko pun comel la masa kecik-kecik???macam tu???'

'Betol la kan Cik Nana pe Akim cakap...dia kan adik Akim mesti la muka sama dengan Akim..kalau dia comel, Akim pun mesti lah comel juga kan.'

'Ish..perangai apsal tak boleh bla ni...perasan je keja kau kan...'

Jangan nak kata perangai perasan anak sedara aku tu menurun dari aku pula ye...dalam keadaan ni aku tak pernah bersalah ye...tapi kalau bab comel tu memang jelas dan nyata menurun dari acik dia yg comel lote ni...yg part tu memang aku tak pernah nak deny la..

Nota dari hati:  Seronok melayan perangai budak-budak ni...dorang ni jujur aja kan..=D

1 tayar bergolek: