Monday, September 5, 2011

Bermain mercun telur ala-ala Lee Chong Wei dan Lin Dan....

Assalammualaikum semua...

Kalau tiba musim perayaan tapi tak dengar bunyi mercun berdentum sana sini memang tak sah la agak nya kan...ingatkan raya tahun ni dah insaf la selepas tragedi malam raya tahun lepas...rupa-rupa nya masih sama lagi keadaan cuma tidak lah seagresif macam tahun-tahun sebelum ni..
sumber google
Berbekalkan mercum telur yg berbungkus-bungkus, abang-abang aku ikut suka hati jantung limpa dorang je nak membaling berbiji-biji mercun telur yg bisa membuatkan taik telinga aku ni cair dengan jaya nye...korang pernah tak main mercun telur macam Lee Chong Wei atau pun Lin Dan???kalau tak pernah meh tengok video dekat bawah ni...


Memang dahsyat kan..aku yg tengah berdiri atas kerusi sambil merekod nasib baik tak jatuh dari kerusi sebab terperanjat punya pasal....haiyaaa...aksi merbahaya macam kt video tu jangan ditiru tau...itu cara-cara nak mengundang padah sebenarnya..hampeh kan...

Nota dari hati: Aku tak main mercun ye..yang main abang-abang aku je.hehhe

3 tayar bergolek: