Tuesday, August 2, 2011

30hari berpuasa bersama keluarga...

incik google

Assalammualaikum semua...

Sudah lama rasanya tak berpeluang nak berpuasa penuh selama 30hari dengan keluarga....sejak aku menjejak kan kaki ke asrama masa aku form 1 sampai la puasa tahun 2010(dekat UiTM) hanya beberapa hari saja dapat peluang pulang ke rumah berpuasa bersama keluarga yg lain...nampak nya tahun ni aku beruntung besar sebab masuk sem 5 lepas raya so aku berpeluang la nak berpuasa dan berterawih di rumah sendiri...hehehe...

Tahun-tahun akan datang memang tak jamin la ada peluang untuk berpuasa bersama keluarga atau tak sebab sibuk dengan belajar je..lepas abes belajar dah kene kerja...dibuatnya aku kahwin camne pulak????!!!

Nota dari hati: Rindu juga nak berpuasa bersama kawan-kawan macam zaman sekolah dulu-dulu...

4 tayar bergolek:

aleen aiden said... [Reply to comment]

perghh,pose penuh dgn family?jeles!huhuh

shaker said... [Reply to comment]

ramadhan yang sama moga natijahnya berbeza. ameenn..
dan jgn lupa masukkan solat sunat hajat & istikharah sebagai salah satu agenda ‘tahajud cinta’ disepertiga mlm terakhir kita di bulan ramadhan ini..

nafisa yeop said... [Reply to comment]

HAHA . dok umah kak tim pon bersama keluarga jugak lahh kan . heee .. tak boleyy bla .. "lau aku da kawen camne pulak?" jeng jeng jeng .

fiq. said... [Reply to comment]

haha, kalau kawen, ajak hubby pose kat rumah mak ler..

tahun ni dpt pose + raye ngan family! =]