Friday, July 22, 2011

Segmen cx's : geng UiTM by campus

Assalammualaikum semua...

Rasa bosan petang-petang ni membuatkan aku rajin nak join satu segmen yg dianjurkan khas oleh miss cx's...dah lama rase nye tak join apa-apa segmen atau pun GA kan...hahaha....




Segmen nya teramatlah mudah sebab aku buat pun dengan mata yg tertutup(tipu je) serta menaip menggunakan tangan sebelah aje(sebelah lagi tgn dah penat)...sebelum aku merapu macam ikan kerapu lebih baik aku pi jawab soklan wajib dalam segmen ni...

    *UiTM campus mana
-UiTM Kampus Puncak Alam 

cantik kan kampus aku...

    *your course there 
- Bachelor of Medical Laboratory Technolgy

coursemate..

    *Part berapa
-Part 4..masuk bulan 9 nanti jadi part 5..muahahah..
    *Tag members if you want

Kalau ada sebarang keinginan tuk join segmen ni pi la klik kat banner atas tu....expired date 20th August 2011 (Saturday) oke...

Nota dari hati: UiTM oh UiTM...=D

7 tayar bergolek:

cx's said... [Reply to comment]

tqvm sudi join! ramai gile UiTM SA.. main campus kan. huhu :)

hana said... [Reply to comment]

@cx's
erk..
bkn SA la..
puncak alam...
beza la ngn SA..
=D

mira said... [Reply to comment]

dtg dari segmen cx's. :)
salam perkenalan :)

Nur Zafirah said... [Reply to comment]

hai hai puncak alam juga. jom terjah blog saya ;)

Queen F said... [Reply to comment]

singgah melawat geng uitm.. :) selamat berpuasa, selamat hari raya! :) uitm dihatiku! ♥

Geng uitm by campus :)

Aishah S.H said... [Reply to comment]

salam 1 uitm dr uitm puncak perdana, dtg singgah singgah sini! :)

jom singgah sini pulak
http://jiwamemberontak.blogspot.com/2011/08/segmen-cxs-geng-uitm-by-campus.html

family of fur said... [Reply to comment]

singgah.. fof dr puncak alam jugak.. hehe.. om..

singgah n follow cni