Tuesday, July 5, 2011

Ridsect boleh membunuh ketiak anda..



'Acik Nana buat pe tu???' sergah Akim (anak sedara) kepada aku ketika aku tengah khusyuk menyembur deodorant spray jenama Nivea ke ketiak..

'Ish..suka hati acik la nak buat apa..yang ko sibuk tu pesal' jawab aku dengan kerek sekali..

'Kalau acik Nana sembur Ridsect kat ketiak nanti mati la ketiak tu' kata dia dengan muka tak bersalah...

'hahahahahah....memang nak bagi ketiak ni mati pun' kata aku dengan gelak-gelak...

Nota dari hati: Guna lah ridsect dengan betul..jangan sembur kat ketiak ye...kalau deodorant pulak digunakan kat ketiak untuk mengawal bau badan..hehehe..

7 tayar bergolek:

Messy Girl said... [Reply to comment]

mmg gila :)
hahaha

wAnIEy HuNNy said... [Reply to comment]

ridsect? haha.. :)

cikmima said... [Reply to comment]

hahaha slamber je bdak kecik ckp memang sgt jujur..haha....

misz anis said... [Reply to comment]

hahahahahaha....TERBAIK la ayim....hahahahaha

Mss Ieza said... [Reply to comment]

haha..gilak XD

aleen aiden said... [Reply to comment]

cubela try sedas.mane tau mati sungguh ke ketiak tu.bley la berkongsi petua.ha3

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

haha.. budak2 mmg lawak..