Thursday, July 7, 2011

Handphone aku ada rupa iPhone 4 ke??!!

'Nana,hp ko ada 3G kan, nak pinjam??!'

'Ala..bukan susah pun nak gi umah aku..ko gune la GPS hp ko'

'Nanti aku send gambar kat ko guna MMS..tunggu tau'

'Aku nak tengok facebook jap la...bak mai pinjam hp ko'

'Bosan la...ko pasang la lagu bagi meriah sikit'

Bersabar saja aku mendengar patah-patah ayat seperti diatas yg di katakan kepada aku..memang pandai ye menghina aku secara halus..hahha..ingat aku ni guna IPHONE 4 ke????....tahu la aku guna henpon NOKIA TORCH LIGHT aja...berapa kali la aku nak bg tahu yg aku guna henpon cikai aje...baling anjing pun boleh mati tau....nasib baik la aku ni tak berapa kisah sangat kalau orang nak cakap apa...

Henpon murah paling seronok digunakan sebab kalau rasa tak puas hati je terus aku baling je..pastu kalau terjatuh pun aku tak pernah kisah...walaupun dah beribu kali jatuh pastu kene sepak pun tetap kebal dan gagah...tetap boleh hidup dan tak pernah pulak meragam-ragam...

Sesungguhnya aku berbangga guna henpon murah dan lebih berbangga kalau ada yang sudi belanja aku IPHONE 4...hahaahha....

Nota dari hati: banyak agi benda yg boleh aku buat selain membeli henpon baru..tp macam teringin nak iphone 4....hahha

4 tayar bergolek:

Rafidah Farhana said... [Reply to comment]

Hahaha, betul-betul, terhina kejapp rasa..

*memang ada hati nak iphone la, bb la tapi banyak lagi benda lagi penting.

udin said... [Reply to comment]

hehehe.. takpa janji diri kita hepi sudah.. xperlu kot terikut2 sgt ragam kwn2 tu.. ikut kemampuan & keperluan kita sudah kan.. mana tau boleh digunakan utk menda lain kan.. hehehe.. :D

earnic said... [Reply to comment]

samsung galaxy s2 org cakap lg best dr iphone4..btw, baik tunggu iphone5 nak launch bulan 9 ni

syaimz said... [Reply to comment]

MAHAL GILER PHONE KO!!!