Sunday, June 26, 2011

Hidup aku mempunyai matlamat sendiri...jadi tolong hormat hidup aku..

sumber: incik google

Assalammualaikum semua...

Hidup aku mempunyai matlamat sendiri...aku mengharapkan semua matlamat dan impian aku akan tercapai mengikut apa yg telah aku rancang kan...itu la pentingnya matlamat dalam kehidupan supaya kita dapat merancang strategi macam mana nak menjadikan segala apa yg kita impikan itu satu kenyataan..bukan hanya angan-angan mat jenin semata....

Setiap impian yang telah aku lakarkan mempunyai target sendiri bila ia akan berlaku...tapi aku tahu semua benda yg aku rancangkan itu boleh berubah dengan kuasa Allah...sebaik-baik perancangan adalah perancangan Allah...betol tak??!!tapi sekurang-kurangnya aku akan rasa puas hati sebab aku dah cuba untuk melakukan yg terbaik untuk menjadikan segala impian itu satu realiti...siapa lagi yg boleh menjadikan impian kita tu realiti kalau bukan diri kita sendiri...

So please give me a chance to make my own dreams come true...jangan la mengharapkan untuk aku melakukan sesuatu yg aku tak suka atau bakal mengahancurkan segala impian aku...biarlah aku berusaha untuk menghiasi segala perjalanan hidup aku sendiri dengan matlamat dan impian yg aku idamkan....setakat ini tidak ada lagi impian aku yg melanggar syarak..so please dont worry and respect my life...

Nota dari hati: Aku tak suka ada sesiapa yg menyuruh aku melakukan sesuatu yg aku tak suka...so kalau aku kata tak suka maknenye tak suka...nothing can change my mind except certain condition and reason..

6 tayar bergolek:

Mohamadazhan.com said... [Reply to comment]

hidup seperti biasa tanpa tekanan daripada sesiapa...=)

misz anis said... [Reply to comment]

kite patot respect hak orang laen..betol tak???=)

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

sy pon.. x suka buat sesuatu perkara scara dipaksa..

PenDekAr LauT said... [Reply to comment]

Betul apa yg awak buat.. sesiapa pun tak boleh paksa kita.. Kita ada kehendak kita sendiri..

Aretikz said... [Reply to comment]

"kadang2" yg dipaksa buat dlm keadaan terpaksa itu ada kbaikannya.. ^_^

aleen aiden said... [Reply to comment]

yup2,matlamat 2 penting supaya kite ade direction hidup.n kamoo jugak xperlu buat pekara yg kamoo xsuke.. ^_^