Saturday, May 14, 2011

MATA HATI, PERMATA HATI, HATI-HATI....benda yg sama ke???!!!

Assalammmualaikum semua..

Kenapa aku tak nampak ape2 perubahan kat blogspot dan ada entry aku yg dah ghaib???kenape semua ni terjadi???mungkin blogspot sudah menukar sistem yg mane tidak dapat dilihat ngn mata kasar cuma perubahan dapat dilihat dengan mata hati....kalau begitu maknanye mata hati aku tertutup ke????tidakkkkkk mungkin.....muahahah....

Erm...pe yg dimaksud kan dengan mata hati sebenarnye ye???bile aku pikir lame2 aku rasa pelik dan tak memahami pe maksud mata hati...hahahaha...aku ni kalau pikir dalam2 sesuatu benda leh jadi terus blur..hahaha...tapi pe yg aku paham la kan...mati hati ini lebih kurang macam 6th senses la..betol tak????maksud nye kita membuat sesuatu berpandukan hati kita....

Kalau bukan 6th senses mungkin lepas ni leh uat operation letak mata kat hati...maka jadilah mata hati...hahaha...tak pun mata hati tu sama ngn permata hati...lalalala~..aku tahu mesti korang de yg tau pasal mata hati kan??!!jom la share ngn aku yg comel lote ni..hahaah...daa~

Nota dari hati: Kalau berkenaan ngn hati mmg x bape nk tahu sangat la..hehehe...

5 tayar bergolek:

☂ LIYA LIYOO ◕‿◕ said... [Reply to comment]

kalo mata air?hehe :P

Aretikz said... [Reply to comment]

hati aku ada mata.. jd jgn check yek.. haha..

jia said... [Reply to comment]

laen laen..
hahahaha... ;)

Budak Botak said... [Reply to comment]

he3, hati2 tue langkah berjaga-jaga kot...

Entry terbaru -> Lambang Salib Pada Logo Monster Energy... (",)

Mohamadazhan hjDesa said... [Reply to comment]

memandang dengan hati lebih jitu =)