Saturday, April 9, 2011

dinosour di jumpai di MALAYSIA..

salam...


auuummm.. 
menakutkan tak tgk rupa dinosour yg besar bangat tu???jgn korang x tau yg kat MALAYSIA ni de dinosour tau sebenarnye..kalau korang nk gi tgk pun masih berkesempatan lagi kot...ak x pasti plak sampai bile pameran dinosour kat PUSAT SAINS NEGARA ni akan berlangsung...

aku nak bg tau cikit la camne aku leh jejak kan kaki kt pusat sains negara ni...hari ni prasekolah yg kakak aku ajar de uat rombongan ke PUSAT SAINS NEGARA, MUZIUM TUDM n KILANG COKLAT BERYL'S....disebabkan kakak aku tak sihat dan x de sape yg bakal jage anak die bernama HAKIM so aku pun sanggup la nak pergi...demi seorang anak sedara yg aku sayang, sanggup aku buat apa saja..muahaahhah..


anak murid kakak aku..heheh

cute aje kn..

chasmosaurus..

pachycephalosaurus...

tak ingat pelak nama die..

anak dinosour..


muka ketakutan tgk dinosour yg byk..hahaha..
comel macam aunty die jugak kn??
tak sempat sangat la nk bace pasal dinosour ni sebab hakim dh nak nanges aje bile tgk dinosour yg byk..mmg agak rugi la sebab tak dapat nk tambah pengetahuan pasal haiwan yg dh pupus ni kan...hahaha..aku ingat die ni berani sangat la sebab masa kat rumah cite punye la excited nak tgk dinosour tp bile dah masuk pusat sains negara terus muka berubah jadi pucat..hahaha...naseb la ko dapat acik yg baek cam aku..hahaha...ko nak mainan dinosour yg mahal pn sanggup aku belikan..adush...abes melayang duit aku...


dh sedia nak terbang kat MUZIUM TUDM..

lembu pun jadi la..susu lembu ni kot digunakan tuk wat coklat beryl's..
sepanjang hari ni cuma sekeping aje gambar aku yg dapat bersemadi di dslr aku...tak kan nk soh hakim plak yg amek gambar aku kan..mmg hancus la...hehhe

saya memang comel..hahha
bila join rombongan sekolah ni tetibe teringat kenangan zaman sekolah dulu-dulu..dh lame rasanye tak pergi melawat muzium, petrosains, taman rama-rama, zoo dan sebagainya...tak salah kan kalau aku gi tempat-tempat camtu pada usia aku yg muda belia ni???hahaha...

nota dari hati: de sape yg sudi nak teman aku g PETROSAINS???

7 tayar bergolek:

misz anis said... [Reply to comment]

aku nak ikot..tapi ko la yang kena belanja..law aku ikot,mesti ade banyak gambar ko hana..hahahaha

xazryx said... [Reply to comment]

kene pergi nih .HEHE .

NaFiSa YeOp said... [Reply to comment]

mmg ta boley bla muka ketakutan budak kecik tuhh . cehh mcm ta bese , dy kan mmg suka cakap je lebeyy . tp bila da pergi . adeshhh . penat sungguh . HAHA !

NaFiSa YeOp said... [Reply to comment]

mmg ta boley bla muka ketakutan budak kecik tuhh . cehh mcm ta bese , dy kan mmg suka cakap je lebeyy . tp bila da pergi . adeshhh . penat sungguh . HAHA !

hana said... [Reply to comment]

@misz anis
ak x kesa nk blnje...
tp tggu aku dapt pakwe kaya raya la..
haha

hana said... [Reply to comment]

@xazryx
mmg kene g..
g ramai2 la bes..
=D

hana said... [Reply to comment]

@NaFiSa YeOp
haha..
cite bia gempak..