Friday, March 18, 2011

penyakit disebabkan oleh virus yg merbahaya .....

salam....

aku rasa aku dah mengidap satu penyakit paling bahaya la...aduh...sakitnye hanya Allah je yg tau...tolong la aku...huaaaa.....makin hari makin parah pelak...bahaya sungguh nh...jangan la sampai merebak pelak kat orang lain...tak sampai hati nk sebarkan virus ini....biar la aku aje hadapi...ehem...buat masa sekarang ni virus nh baru cikit aje dalam diri aku nh..kalo kene carenye Insyaallah bole la di ubati..lalalalala~

aku nk cite cikit la kat korang sume nh pasal symptom penyakit nh...sume tanda2 nh memang aku hadapi sendiri dan aku tau camne siksa nye..

1. rasa berdebar yg teramat sangat sampai menyebabkan jantung berdegup dengan kencang dan pantas macam F1..lajunye sangat sampai aku x dapat control jantung sendiri...
2. sejuk seluruh badan dengan tiba2....sape yg pegang tangan aku mmg rasa macam pegang ais la...dapat byngkn x betape sejuknye..lalalala~
3. senyum dengan sendiri....walaupn xde bnde lawak or yg menggelikan hati pn leh senyum sorng2..bahaya kn???
4. tak tentu arah..buat semua bende x kene...serbe serbi x kene....kirenye hidup mmg jd kelam kabut la...hehehe..

takat nh aje la symptom yg bule aku share kn...korang agak2 pe yg berlaku kt aku???lalalalalala~pikir2 la sendiri ye...

6 tayar bergolek:

mykhalis said... [Reply to comment]

huhh..ngade..virus nie semua puteri pulau wanita dalam anime one piece alaminya.. kesannya??ish ish ish..

faiz said... [Reply to comment]

heheh...kelembapan otak menyebabkan saya xdpt nak agak..

SiLabiLabi said... [Reply to comment]

ini symptom orang ANGAU hehehehehe

Singgah & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

hana said... [Reply to comment]

@mykhalis
pe kesannye?
nk sgt tau nh...
cpt btau...
hahaha

hana said... [Reply to comment]

@faiz
hahaha...
kalo awk x dpt agak saye agi la x dapt agak..
hahaha

hana said... [Reply to comment]

@SiLabiLabi
angau la gak..
huahaha...
parah kn..