Thursday, March 24, 2011

cerita Raja Buah : DURIAN

salam...

kesian blog ni x berupdate semalam.....penat punye pasal derr...kalau ikutkan hari ni pn penat gak tapi nak uat camne...demi mu belog sanggup ku ketepikan rasa penat dan lelah..huahaha....kul10 tadi baru sampai umah..ari ni aku, ain dan anis gi round da world beb...mmg syok abes la...dari puncak alam - shah alam - jusco bukit raja-giant setia alam -meru-puncak alam...

oke la...kite masuk cerita yg sebenarnye ye...aku ni dh lame ngidam nak makan durian....kirenye si durian ni mmg favourite aku la...kalo bg durian sebakul pun bole aku habiskan(nk gmbarkan betapa kuat makan durian aje k).....dh macam hantu durian aje kan.kalo hantu2 laen tgk aku pun mesti takut...hahahaha....

akhirnye tadi aku berjaya membeli durian dekat kawasan umah aku nh....kalau bukan musim durian mmg harga nye masyaAllah...mahal bebenar...tp sebab teringin punye pasal terpaksa la korban kn wang ringgit dan bodek pakcik tu cikit...hahaha.....biasa la kan..ayat aje pak cik tu cikit gerenti cair punye...muahaha....kalo ikutkan RM7 sekilo..aku ingat kan sekilo tu dapat la 3 biji..rupa nye sebiji pun dh lebe sekilo...hahaha....ni mesti kes kulit nye berat kan..x kan la makan ramai2 sebijik aje kot..mana nk cukup kan...so pas ayat pak cik tu dapat la 2kilo lebe (2biji) ngn harga RM12...oke la tu dari x dapat kan...lalalala~




mmg terbaik dari dusun la durian tu..sedap saannngaaaaaaaaaaaaaatttt....pe yg jadi masalhnye skang...aku dah rasa nak pitam dan muntah...ni mesti gara-gara makan banyak gile...huaaaaaaaaa.....tu la x ingat pesan mak lagi...aku ni mmg x leh mkn durian byk2 nanti pening sume tapi nk uat cmne...dah nama pun hantu durian kan...cau cin cau...

p/s: nak tido...kepala sudah pening dan rasa nak kuarkan aje sume isi perut sekang..

7 tayar bergolek:

Shafiq said... [Reply to comment]

Nie Kaki Durian Nie..Hihihi
~ http://muhammadshafiqhashim.blogspot.com/

diana said... [Reply to comment]

peghh!!bukan senang nak ambik gambo dari atas tu..
mau kena panjat kerusi tu..
hahha

mykhalis said... [Reply to comment]

tengok gambad ah tak tahan dah..arghhh..nak durian sekarang jugak..hheh

hottest entry di blog khalis :
Feel peminat bola sepak sluruh dunia

Video rakaman pemimpin parti pembangkang

ali said... [Reply to comment]

sedapnyee.......

hana said... [Reply to comment]

@diana
mne de panjat kerusi la..
berdiri aje..
ahaha

hana said... [Reply to comment]

@mykhalis
kalo nk beli hulur la kat sini sikit..
hahaha

hana said... [Reply to comment]

@ali
mmg sedap pn..
yummy3..