Tuesday, December 11, 2012

SNBJ- Semi-final AFF Suzuki Cup 2012..

Assalammualaikum semua..

Ini kali ke-2 aku tengok bola sepak secara langsung dari Stadium Nasional Bukit Jalil sempena dengan Semi-final AFF Suzuki Cup 2012 antara Malaysia dengan Thailand...1st time tengok dulu masa match antara Malaysia dengan Singapore untuk kelayakan Piala Dunia..

Agak kelam kabut juga lah keadaan sebab kitorang sampai SNBJ pukul 7.15 ptg...dah lah tak redeem tiket lagi (beli on9 punya pasal), belum solat maghrib, nak cari tempat duduk yg strategik pastu dengan keadaan hujan di tambah dengan manusia yg sangat ramai dekat situ...memang terasa macam arghhhh....semua salah abang aku!!!!aku dah pesan pergi awal tapi degil..nasib baik tempat yg kitorang duduk tu boleh nampak abam Bad yg ensem dengan jelas sekali..terasa berbaloi juga tiket mahal-mahal..hakhakhak....

Hingar bingar dengan jeritan, sorakkan, caci maki ribuan penonton memang tak boleh di nafikan lah..nasib baik gegendang telinga aku ni tahan lasak..kalau tak mesti boleh koyak punya dengan bunyi yg super duper bising..secara peribadi nya aku tak sokong ibubapa yg bawak anak kecik ke tempat macam tu(umur x sampai setahun pun ade..haish) ...kalau hilang kan naya je..

Semoga Harimau Malaya buat yg terbaik untuk perlawanan timbal balik dekat Thailand hari Khamis nanti...jangan pulak ada insan-insan yg tak berakal nak keluar statement tak tentu hala dekat facebook tu...kalau pun b***h, jangan lah nak menyerlah kan lagi keb***han tu...


kesian kepala sepupu aku dah hilang...

aku, adik n syikin..

full house..

go Harimau Malaya..

gollllllllllllll!!!!!!!!!!!!

yeah..abam bad disitu...

full time 1-1

Kalau di takdirkan Malaysia berjaya masuk final, kitorang dah bercadang untuk menjejak kan kaki sekali lagi ke SNBJ..ada sesiapa tak yg sudi nak payung tiket final harga RM50 nanti???!!nasib baik tiket semi-final semalam ada orang yg sudi nak taja separuh...