Friday, July 29, 2011

Wajah-wajah penyokong Malaysia di Stadium Bukit Jalil...

Assalammualaikum semua..

Bahang kehangatan perlawanan bola sepak semalam masih terasa lagi sampai hari ni..sakit badan ketika berhimpit di stadium pun masih terasa lagi...sakit tekak yg menjerit tak ingat pun masih kekal sakitnya...bau-bauan yg bermacam-macam pun masih terhidu-hidu...di sebabkan semua masih lagi terasa pe kata kita layan aje gambar sepanjang di stadium..lalalala~

aummmm..awwww..

kawan aku sanggup balik dari Czech Republic semata nak tengok Malaysia main..

semua nak biru je ye dik..

serba serbi kuning hitam aunty ni..

jejaka tak di kenali yg menyuruh aku amek gambar guna DSLR aku..motif???

abang dan tunang..

semangat budak ni bersorak..

yess...gollll...

push hands up..

mamat ni dari masuk stadium sampai la abes game keje nye meniup benda kaler hijau tu je..banyak betol angin dalam badan ye..hehe
suka jersi yg besar tu...


Nota dari hati: ada beberapa keping gambar kat atas orang yg aku tak kenali..kalau dorang tu kenalan korang dan tak suka di publish di blog ni sila bg tahu ye...nanti aku buang..

9 tayar bergolek:

adibah said... [Reply to comment]

best gler....untung r dpt g stadium

Hans said... [Reply to comment]

seronoknya dapat pergi stadium

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

Ahmad Zaki said... [Reply to comment]

Assalamualaikum....

Best waras tengok stadium besau tu sarat dengan penonton dan penyokong skuad Malaysia.

Saya doakan sokongan sebegini berterusan dan bukan hanya semusim. Harap penyokong semua setia memberi sokongan moral pada pemain bola sepak negara kita tak kira sama ada kalah atau menang.


**sy menyokong Malaysia sejak dari zaman bola sepak Malaysia dalam zaman suram dan masih setia menyokong Malaysia dan Liga Malaysia.

miss ct said... [Reply to comment]

Assalamualaikum..
best x? xpernah pg tgk secara live..

Cerah Jeff said... [Reply to comment]

ini paling ramai kan?

hamzah ian said... [Reply to comment]

wah.. rugi aku tak pergi.. huhu

BLADE EDGE said... [Reply to comment]

Assalamualaikum...


m'sia vs s'pore hari tu kalah..2 games utk tentukan agregat, nmpknya mmg xde rezeki kali ni.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Mohamadazhan.com said... [Reply to comment]

ish3...semangatnya rupanya.hehehe.tapi bukan rezeki Malaysia..teruskan sokongan!

fiq. said... [Reply to comment]

pergh, auntie serba serbi tu boleh jadi penyokong paling bersemangat