Saturday, July 7, 2012

'PERHATIAN' yg menarik untuk tiket The Amazing Spider-Man...

Assalammualaikum semua..

Andrew Garfield, actor The Amazing Spider-Man ni aku tengok kejap hensem kejap tak hensem tapi lagi banyak hensem rasanya...hahaha...itu je review yg mampu aku buat untuk tiket berharga 11ringgit..hampeh kan...lagi pun aku ni tak berapa pandai, bijak untuk menilai sebuah filem, tapi bab nak menilai taraf kehenseman, ke'awesome'an tu aku agak hebat juga la...hakhakhak..

Cuma ada sesuatu yg menarik(bagi aku la) ingin aku kongsikan dekat sini ketika aku ingin membeli tiket wayang di kaunter...

Lotus Five Star, 1 Plaza..
Hurmmm...bagus kan kan kan kan??!!kbai..

2 tayar bergolek:

.........cP~ said... [Reply to comment]

Salam.

Waa..bagusnya..Tak pernah lagi tengok wayang kat 1Plaza tu. Sepupu2 rajin la pergi..

hazanis said... [Reply to comment]

bagus..hehe