Friday, March 9, 2012

Abam Bad tipu-tipu manja....

Assalammualaikum semua..


Kadang-kadang aku pun berperangai macam abam Bad jugak..pepandai je ckp jalan sesak lah pastu ada eksiden lah..pada hal masih tersadai dekat rumah..bila dah lambat mula lah bawak kereta pecut gile macam pelesit...memang terbaik punya perangai kan..korang pernah tak tipu-tipu manja macam tu????!!

Nota dari hati: -nothing..-

9 tayar bergolek:

Dyhah Qyla said... [Reply to comment]

Never , haha . Lagipun , Dyhah tak de bf . :)

.........cP~ said... [Reply to comment]

Salam.

Saya selalu jadi mangsa. Abang saya la. Kata nak ambik pagi, dia ambik pukul 11.59am. Pastu kata on d way, rupanya tengah basuh kereta. Huahua.

shiema sufian said... [Reply to comment]

shiema pon selalu buat (:

wani ★ mis0pink said... [Reply to comment]

takpe. sekali-sekala XD

APAN said... [Reply to comment]

banyak kes mcm ni kot...bila mesej atau call, kata ODW...tpi baru nak sembur perfume.nasib baik sembur perfume, kalau baru nak pakai towel...naya tu. :)

myra azraff said... [Reply to comment]

huahaha..suwit..mak saya kengkadang suka camtu..=,='

El-Janna said... [Reply to comment]

tak mo jadik awek abam bad lagi. eh? hahhah

luqman zakaria said... [Reply to comment]

haha~ tipu tipu manja,,
pernah jugak la...kadang2 xpe..jgn selalu~

Arina Shamsul said... [Reply to comment]

hihihi..jangan amalkan sll,kurang baik untuk kesihatan..eh?ada kaitan ke?.haha..

btw..saya dah follow kamu :)