Wednesday, November 16, 2011

Sila ambil perhatian kepada semua doktor atau bakal doktor...

Assalammualaikum semua..

Walaupun dalam keadaan tak berapa nak sihat, aku mampu lagi meng'online' kan diri buka FB, tulis entry tapi dalam keadaan berbaring...menyayat hati tak???sudah lah pagi ni terpaksa memontengkan diri ke lab parasitology sebab nk bangun dah tak mampu rasanya...

Ada yg suruh aku tidur dan rehat tapi aku dah tak mampu rasa nya nak tidur  sebab aku rasa kepala aku bertambah-tambah pening dan pusing kalau aku asyik tidur aja..so cara terbaik adalah layan laptop dalam keadaan berbaring atas katil la(dah bosan sangat baring je..buka laptop jap..)...nice kan???

Kalau nak kata aku demam macam tak demam pun sebab badan aku tak de la panas pun...cuma aku terasa macam nak muntah, batuk-batuk, badan rasa seram sejuk, tangan aku menggigil-gigil(aku menaip dalam keadaan menggigil tau), bila aku buka mata terasa pandangan aku berbalam-balam dan bila aku bangun nak jalan aja terasa dunia aku berputar....so apa yg mampu aku lakukan hanya lah berbaring dan tutup mata bila dah terasa tersangat sakit ini kepala...aku tertanya-tanya apa yg berlaku kepada aku ni sebab dah hampir 3 hari keadaan aku macam ni cuma kali ni macam dah teruk sangat..sebelum ni aku mampu lagi bertahan untuk ke kelas semua...nak pergi klinik terasa malas yg amat sangat so kalau ditakdirkan ada doktor atau bakal doktor yg terbaca simptom-simptom yg telah di alami oleh aku silalah bagi penjelasan ye..sudah telan panadol 2 biji pun tak jalan juga...

Oke lah..dah tak mampu nak menaip...semakin pening rasa nye bila ngadap laptop ni lama-lama...daaaa....

UPDATE: Setelah pergi ke klinik aku disahkan tidak demam, blood pressure NORMAL, blood glucose NORMAL cuma kekurangan air, kurang rehat, tidur tak cukup dan terlampau penat....so dinasihatkan untuk rehat secukupnya dan banyak kan minum air kosong lepas tu patuhi waktu makan..=D

2 tayar bergolek:

Dahlia Daffodil said... [Reply to comment]

btter cek demam 2.takot denngi ja.sy pnh kna simptom2 ni.n lpas cek, kna demam denggi.jga kesihatn k..

p/s:sy bukan bkal doktor..hehe

Unknown said... [Reply to comment]

sy bukan doc, jd x mampu beri sebarang komen..hehe t melarat pulak klu bg cadangan