Wednesday, November 23, 2011

Ada ke Chicken Department dekat Jusco???!!

Assalammualaikum semua...

Seronok betol dapat membeli belah di Jusco Bukit Raja tadi..mentang-mentang lah tengah Year End Sale ini..memang beronok-ronok lah keluarkan duit sesedap rasa(naseb baik gune duit my mom..hihih)...bukan nak bercerita tentang barang-barang yg telah aku beli tapi hendak cerita satu situasi lawak yg berlaku tadi(bagi aku lawak tapi tak tahu la kalau korang)...

Di kaunter pembayaran...

Aku : Akak, dekat mana nak buat J-card ye???(selama ni guna kakak aku punye je)

Gadis kaunter: Dekat Kaunter Khidmat Pelanggan..

Aku: Erk...dekat mana ye kaunter tu kak??

Gadis kaunter: Dekat tingkat atas..

Aku: Ok...tapi dekat bahagian mana tu??

Gadis kaunter: Dekat sebelah kiri kat Chicken Department..

Aku : (Tidak memberi sebarang respon melainkan raut muka pelik..sejak bila pula wujudnya nye Chicken Department dekat Jusco ni..)

Gadis kaunter: (Membalas pandangan aku dengan muka yg membawa maksud sama ada aku ni paham atau pun tidak dengan penerangan dia)

Aku: Oh oke...terima kasih(aku rasa aku tahu yg di maksudkan sebenarnya KITCHEN DEPARTMENT walaupun nmemakan masa hampir seminit untuk aku berfikir tentang CHICKEN DEPARTMENT)

Sejurus saja aku beredar dari kaunter pembayaran terus aku gelak terbahak-bahak tak hingat dunia..nak gelak depan akak tu takut akak tu berkecil hati pulak...tak baik kan nak memalukan orang lain so aku bertindak dengan baik untuk menjaga air muka akak tu(baik kan aku)...

ada nampak chicken tak???? 
disini pun tiada chicken...abes tu mana dtgnye chicken tu??!!
Korang dapat bayangkan tak kalau wujudnya nye Chicken Department dekat dalam Jusco???!!!hahahaha....(perlukan imaginasi yg tinggi)

Nota dari hati: Terima kasih akak kaunter sebab membuatkan saya gelak dengan gembiranye...hiihihi



6 tayar bergolek:

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

ahahaha..

xdpt byg jugaa..huu

tsasul la tu..;p

kekekke

Anonymous said... [Reply to comment]

tp ak ad nmpk siamang la dlm gmba ko hana!

Eja Razif said... [Reply to comment]

penuh la ayam kalau ada chicken department kat jusco..ahahha..

Noor Fatin said... [Reply to comment]

hahaha dia tersasul la tu tapi tak sedar pulak. ekekke

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

haha.. akak tu tersasul kot... (sangka baik.. hehe..)

Zul De Alexis said... [Reply to comment]

ahahak...adoiii..sm x leh bayangkan..:D