Sunday, October 2, 2011

Misi mencari taik sudah terlaksana dengan jayanya...

Assalammualaikum semua..

Akhirnya selamat juga sampai ke rumah walaupun dalam keadaan yg lebam sana sini, sakit seluruh badan dan masih berbekas lagi kesan 'ciuman' dari pacat-pacat yg dahaga kan darah aku yg semestinya manis....syukur sangat sebab segala rasa negatif yg menyebabkan jiwa gelisah sebelum aku pergi ke Perkampungan Orang Asli Donglai hanya lah mainan perasaan semata-mata dan Alhamdulillah sangat sebab tak de apa-apa perkara buruk berlaku..

So aku nak bagi tahu la tujuan utama kitorang pergi ke sana sebab aku kan dah janji nak bg tahu dekat korang kan dalam entry ini tapi korang mesti janji jangan gelak guling-guling atau pun muntah hijau pula ye...ehem..ehem..sebenarnya kitorang pergi sana nak kutip 'stool' orang asli untuk subjek Clinical Parasitology dan kitorang punya prinsip ialah 'YOUR SHIT IS OUR BUSINESS'..sepanjang 3hari ni kitorang bukan duduk dekat perkampungan orang asli tu pun tapi kitorang menetap dekat Kem Rimba Ria Suara Hutan Sg Congkak..cuma last day(hari ni) je baru kitorang gi ke sana untuk buat 'business' dan aktiviti sampingan...hehe..

di sini lah kami menetap sebab tak sanggup rasanyai nak duk dekat perkampungan orang asli..

muka semangat nak jungle tracking..

melalui jalan yg sangat curam menyebabkan tangan aku luka-luka..

perjalanan menuju waterfall...

berhati-hati menyeberangi sungai..

'i can hear the sound of watefall..'

sebahagian sample di campurkan dengan preservative...kitorang berjaya mengumpulkan 34sample..
 
aktiviti sukaneka ..

classmate yg cool..
Terima kasih sangat dekat semua rakan sekelas yg memang tersangat awesome dan sempoi habes dalam menjayakan semua aktiviti...saaayaaangg u all....

Nota dari hati: Aktiviti dah habis dan aku kena buat report kewangan tuk di hantar ke Bendahari UiTM...arghhh...

*Next week ke Pulau Pangkor pula..nak ikot???heheh..

2 tayar bergolek: