Saturday, October 15, 2011

Aku tidak sengaja nak membunuh dia..maafkan aku.....

Assalammualaikum semua...

'Mak, Nana dah langgar sesuatu!!!'
jerit adik aku setelah turun dari kereta..

'Ha??budak tu macam mana???teruk ke???ok ke???ko mesti bawak laju sangat ni..'
dalam nada cemas tak hingat...
incik google
'Budak mana pulak...Nana langgar anak monyet kot...entah la...dia yg tiba-tiba melintas betol-betol dekat depan kereta...dah cuba brek tapi terlanggar juga...'
terang aku kepada mak dengan keadaan agak cuak tapi still cool...

'Habis tu dia mati la??'

'Mati la kot...Nana tangok dia tak gerak pun...menakutkan betol la...tak pe ke langgar dia macam tu???'

'Nauzubillah....semoga tak de apa-apa lah yg berlaku..ko bukan sengaja nak langgar dia pun..'

'Ish...mesti lah tak sengaja...ingat Nana suka-suka ke nak membunuh tak tentu pasal..scary betol la...'

Masa aku nampak tiba-tiba dia melintas tu memang aku dah tekan brek kecemasan sambil menjerit sebab terlampau terperanjat dia muncul secara mengejut...bunyi pelanggaran yg berlaku tu memang bikin menggigil kaki beb....aku hanya mampu memandang dia yg sudah terkulai kaku dari cermin pandang belakang aja...tak sanggup rasanya nak datang dekat dia tengok darah mengalir...boleh bikin pitam...adakah aku bersalah sebab tinggalkan dia begitu saja???*rasa bersalah yg amat sangat ni..

Nota dari hati: Tidak terbayang kalau aku terlanggar manusia...mesti trauma seumur hidup untuk membawa kereta....semoga Allah jauhkan lah dari musibah yg tidak di ingini..ameen...



5 tayar bergolek:

misz anis said... [Reply to comment]

ya Allah hana...seb baek tak jadi pape kat ko....

eL said... [Reply to comment]

huh, suspen..

ShahzCudin said... [Reply to comment]

da ajal monyet tu..

OnE_NiEy ChAn said... [Reply to comment]

tersuspen sebentar, nseb bek anda selamat..

aleen aiden said... [Reply to comment]

mak aih.kesian anak monyet tu...hu3

trauma tak trauma tak?hee