Friday, August 5, 2011

Mereka bukan anak kandung aku....

Assalammualaikum semua...

Entry ini nak bagi tahu kat satu dunia bahawasanya aku masih muda remaja...umur baru je 21tahun 2bulan dan tak abes belajar lagi pun..kahwin??!!!sudah tentu belum tiba masanya lagi...tak pernah terfikir nak kahwin masa belajar ye...so jangan salah sangka dengan 2 orang budak tak cukup umur dibawah...dorang hanyalah ANAK SEDARA aku...muka aku ni dah macam golongan Ibu-ibu ke???(sila cakap 'tak' oke...)...

ada ciri keibuan ke???!!

ini bersama ibu aku oke..

pic diambil di Hotel Concorde tadi..jgn tnye pe aku wat kat sana..
Kalau korang tengok gambar kat atas, ada terdetik tak yg dorang tu anak aku??(sila jgn terdetik ye)...sekali lagi ditegas kan bahawa mereka berdua adalah ANAK SEDARA saja BUKAN anak kandung oke..

Nota dari hati: Ke mana je aku pergi dengan dua orang budak ni mesti orang ingt dorang ni anak aku..tapi aku tak de la kisah sangat pun...hahaha...

6 tayar bergolek:

misz anis said... [Reply to comment]

aku tau ko buat pe kat hotel tu..muahahaha

Anonymous said... [Reply to comment]

zzz

►AdamXis◄ said... [Reply to comment]

assalam...adaa laa skit2 nampak ciri2 keibuan, tp still nampak muda lagi...bestnya ada anak buah.syok dok layan depa

kaizen said... [Reply to comment]

anak sedare pon kire anak ape.... hehehe... x sabae nk kawen da ke tuan blog??

latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan & Urban : Camera Paling CANGGIH

adibah said... [Reply to comment]

best pe ada anak buah...oooh ko buka pose kat concorde ek???untunglah

enyheartsdiamond said... [Reply to comment]

sebaya lah kita! hehe..

mmg taknak kawen sekarang tp akan dtg :D