Friday, August 26, 2011

Masak tak sedap bukan bererti tak reti masak...

Assalammualaikum semua..

ini bukan yg aku masak..
'Nana, ko masak sedap-sedap tau...'

'Aish...tak tahu la sedap ke tak ni.'

'Pastikan sedap tau..aku balik jauh-jauh nk buka puasa kat rumah kalau tak sedap buat hape..'

Abang aku yg kerja kat Serendah sibuk bertanya itu dan ini ketika aku tengah tumpukan sepenuh  perhatian terhadap masakan aku..mentang-mentang la dah lama aku tak masak sejak cuti 4bulan ni...habis skill memasak aku hilang begitu saja...kalau duk umah sendiri memang la rajin nak masak tapi bila duk dengan parents memang asyik teringin makan masakan emak je la 24jam...so emak aku saja la yg memasak dekat rumah ni dan aku hanya membantu apa yg patut aje...heheh...

Nota dari hati: Berdebar-debar hati ni nak buka puasa...tak tahu la sedap ke tidak apa yg aku masak..kalau tak sedap ni memang teruk aku kene bahan...hadoi....

7 tayar bergolek:

mira madihah said... [Reply to comment]

sedap punya :D

cik paja hanim said... [Reply to comment]

kalo penah msk sebelum ni..mesti sedap punye la..

selamat hari raya..:)

asy faro said... [Reply to comment]

hai sharifatulhana! raye da nak dekat da nie, da pasang panjut blum? haha, saye da, tngok nie :

http://asyfaro.blogspot.com/2011/08/panjut.html

salam kenal dr saye, asy faro~
senang nanti lawat blog saye k=)
kalau suka bole follow! hehe

keep in touch!

Qaseh dalia adelia said... [Reply to comment]

sedapp punyee

hamzah ian said... [Reply to comment]

lain orang lain citarasa.. hehe

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

kalo x sedap, blum lulus lg nk kawen la.. hehehhee..

Mohamadazhan.com said... [Reply to comment]

kdang2 menjadi, kdg2 tak menjadi..hehe