Tuesday, August 16, 2011

Kerana maggi sebungkus bertambah lemak di badan..

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua...


Di malam yg hening ni tiba-tiba tekak aku ni terasa nak makan Maggi kari + telur(macam orang mengidam lak)...hanya melihat kepulan asap yg keluar dari maggi tu pun sudah boleh membangkitkan nafsu..apa kan lagi aroma yg terbias dari maggi tu sendiri....perghhh memang sedap tak hingat la kan...

Tapi sungguh malang nasib aku sebab stok maggi dekat rumah ni dah lama habis dengan jayanya...sungguh kecewa sampai rasa macam nak hantuk je kepala dekat bantal...huwaaa....sampai hati engkau maggi pergi dari hidup aku...memang dasar maggi betol...sudah lah murah....lain kali aku tak nak beli engkau lagi...*merajuk

Nota dari hati: Bagus juga maggi tak de...kalau tak memang bikin gemuk saja..Jangan makan malam nanti gemuk....hehe

6 tayar bergolek:

BAGITAU.COM said... [Reply to comment]

wahh..terus naik berat? aku kurus, boleh try ni

Umie Artoqiemie said... [Reply to comment]

seb baik maggi tu takdak.

Khuzrin Kamarudin said... [Reply to comment]

Orang bujang dan megi memang tak dapat dipisahkan... heheheee..

*hmmm kenapa kau baca ek temubual olok-olok aku tu sampai habis? muehehehe...

Encik Luncai said... [Reply to comment]

dah lama tak makan megi.. berapa harga sebungkus megi skang ni.. singgit lebih dah ke?

- LIANA ASIF - said... [Reply to comment]

meggi la paling sedap bila poket kering.... :-p

Terbelog said... [Reply to comment]

megi la penyelamat hehe