Monday, July 25, 2011

Jom kita gegar Stadium Nasional Bukit Jalil 28 Julai ni...



Assalammualaikum semua...

Ini lah kali pertama dalam hidup aku pi tengok bola secara live..gempak tak gempak kan??? kalau nak tunggu de orang nak belanja memang sampai ke sudah tak gi stadium la aku...walaupun poket tengah kering tapi disebabkan semangat kesukanan yang tinggi sanggup juga aku gadaikan 30ringgit untuk beli tiket..bagus kan aku ni???!!hahah...

Pada mulanya tak de niat sangat pun nak pergi tapi bila fikir pemain Malaysia yg memerlukan sokongan padu dari insan comel macam aku ni terpaksa la korban kan sikit masa, tenaga dan wang ringgit..(ayat poyo kan??)..kalau dorang tengok muka aku yg comel ni mesti membuatkan semangat dorang membara-bara tuk membaham singa kacukan(pemain Singpura kan ramai import..auummm)..kiranya kehadiran aku kat stadium tu memang dinantikan oleh semua pemain...dush..dush...sila hempuk kepala kat dinding kalau tak puas hati..hahaha...

Kalau korag nak tahu tiket sudah pun berjaya didapatkan secara online tengah hari tadi dan harapnya tak de la perkara yg akan menghalang perjalanan aku ke Stadium Bukit Jalil 28 julai nanti...jangan lupa pakai jersi yg kaler hitam tau....siapa tak de baik gi beli..kat pasar pun ada jual la...hehe..

Nota dari hati: ada sesiapa yg gi stadium 28 julai ni???leh belanja aku jajan..hahahah..

5 tayar bergolek:

op anaz said... [Reply to comment]

Sokongan kepada negara tanpa berbelah bagi..membujur lalu, melintang patahkan Singapura..hehe

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

haha.. bagusnya.. smangat btoi..
harap2 bleh menangla.. sabtu lpas dh kalah..

Mss Ieza said... [Reply to comment]

hope msia blh buat yg trbek XD

aleen aiden said... [Reply to comment]

hahah.same..pes taim nak g tengok live kat stadium nih.teruja jangan katelah.keh3

hamzah ian said... [Reply to comment]

perghh.. harap2 menang..