Tuesday, May 17, 2011

jiwa kacau l air masuk kepala...

Aku rasa macam air masuk dalam kepala...pening semacam je....ni mesti gara-gara jiwa kacau...bila bab jiwa dah kacau ni yg payah cikit..mula la macam-macam kerja gila aku buat...tapi tak de la sampai bunuh diri ye...tu melampau sangat..lalalala~

Sekarang ni aku rasa macam nak baling je henpon aku tu jauh-jauh..sakit hati betol la tengok henpon tu..geram semacam je...sebab henpon tu la hidup aku bercelaru...patutnya kehadiran henpon menyenangkan aku, ni tidak...makin menyusahkan ada lah....

hahaha...pe la aku ni kan...tak pasal henpon pulak yg kene marah..korang de tips tak macam mane nk kurangkan gundah kat hati ni??sudah semestinye baca Quran, solat sunat dan macam2 lagi kan...huhu...yg penting jgn ikut kata hati..ikut hati mati, ikut rasa binasa....

Nota dari hati: aku tak suka bila dia bermain-main dalam fikiran aku...tambah-tambah pening bila tengok report kewangan ni..rasa macam nak bako je...

6 tayar bergolek:

faiz said... [Reply to comment]

buat sesuatu yg menggembirakan..

Syuk Ry said... [Reply to comment]

bahaye ni.. kalo air msok kple kne jmpe dokte..

Khuzrin Kamarudin said... [Reply to comment]

have fun dengan kawan2.. sebab kawan2 dekat dengan kita.. hehehe.

zora said... [Reply to comment]

name pon dunia..kita tdak terlepas drpda mnghadapi msalah..:P

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

sy kalau tgh jiwa kacau, sy tido.. haha..

ASaDa RyutaRo said... [Reply to comment]

ni yang buat nak promote entry yang baru jap tadi buat. khas untuk hilangkan stress..

dengar bunyian yang tenang, rehatkan diri, pejamkan mata. cer try..

http://www.budakmalaysia.com/2011/05/relaxation-meditation-hilangkan.html