Friday, May 6, 2011

Cik Kreb peneman malam-malam aku...terima kasih...

comel kan cik kreb ni...
 Assalammualaikum semua....

Senang nye dalam hati bile dapat teman tido yg baru..hehehe...comel kan cik kreb kat atas tu????!!!de sesape berani kata cik kreb tu x comel??(sambil pegang pisau sedia nak baling je ni...)uish...semua setuju ngan aku kan yg cik kreb tu mmg comel bangat...cuma de sorang je kawan aku yg x puas ati ngan cik kreb ni..sape lagi kalau bukan roomate aku si ain..aku x paham pe yg die x puas hati sangat...siap bertekad kalau aku tido nanti die nak pijak-pijak cik kreb aku..sungguh kejam punya kawan..hahaha...

Kalau korang nak tau kan, aku ni mmg suke patung-patung camtu tak kira la ketam, sotong, ikan,ayam,doremon, babi atau pe je..hahaha...kat umah sewe aku ni je dah de bantal LOVE yg besar, TUKUL yg leh sebut 'I LOVE U', CIK KREB dan 2 biji bantal..dah la katil bujang je tapi de macam2 atas katil...hahaha...tu lom kira agi bilik kat rumah aku..memacam jenis patung ada...pooh, sponge bob, bear, tigger dan ntah pe2 la lagi....kalau bole mmg nak amek gambar keadaan katil aku sekang ni tapi x sanggup lak aku...katil dah la 'kemas' semcam kan..muahahaha.....perempuan rajin macam aku mmg camtu la jadi nye..hahaha..

Cik Kreb ni adik aku yg bagi sempena besday aku taun lepas tapi baru bg 1Mei ri tu......dah nak dekat setahun baru nak bagi hadiah..de ke patut kan..lagi sebulan je dah besday aku tuk tahun ni..hahaha...kire aku akan dapat dua hadiah dari die tuk tahun ni..hahahaha....kalau aku rasa geram ngn si ain ni rasa macam nak soh je cik kreb ni sepit die..hahahah...padan muka ko..baru puas rasa ati aku ni..haha...

Ini aku nak bagi tahu perkara penting ni..Birthday aku bulan depan tau,5Jun..aku x kesa pun kalo korang takat nak bg aku patung doremon, buaya, panda atau pe je...aku mmg terima ngan hati terbuka sebab aku mmg suke patung sangat-sangat...hahaha....(ayat bajet macam femes je kan..)...

Nota dari hati: terima kasih kepada mereka yg bakal bg hadiah tuk besday aku bulan depan..muahahaha...

3 tayar bergolek:

Aleen Aiden said... [Reply to comment]

akak sker lembu.tp xde org nak kasi adiah.camane?hu3

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

tu bini kepada mr crab yang dlm cite spongebob tu ker?:DD

lavenderlover said... [Reply to comment]

comel2...along br dapat dolphin besar warna biru drpd my studymates here..best!hehe