Sunday, January 6, 2013

Pameran Kucing 2013 di SACC Mall..

Assalammualaikmu semua...

Siapa dekat sini peminat tegar kucing sila angkat tangan??!!semalam (5 Jan 2013) dan hari ini (6 Jan 2013) ada Pameran Kucing (Catz Carnival) di SACC mall tau (dah habis baru nak bagi tahu kan??!!haha)...tadi lepas zohor aku bersama dengan Ain dan keluarga kakak pergi lah tengok kucing yg comel lote dan bermacam-macam jenis dekat SACC...sesaja nak jejalan buat lawatan mengenal jenis-jenis kucing..orang kata lawatan sambil belajar gitu..

Mungkin hampir beratus ekor kucing yg di pamerkan dekat situ (aku main hentam je ni..hahaha)..tapi aku tak ada lah tangkap gambar setiap ekor kucing dekat situ...dekat bawah ni saja lah hasil tangkapan menggunakan Samsung Galaxy paling murah dan cikai...layan kan aje la ye..

mewah hidup kucing ni.. 
Hafiz suka kucing...

ramai betol orang...

halus je bulu kucing ni..

mana muka kucing ni??!

muka kucing ni pun tak ada jugak!!!

dah rupa bulldog si kucing ni kan??!!

bengis betol..

kucing tidur..

tak nak senyum langsung kucing ni..



macam  cheetah kan??

dah rupa singa pun ada juga.. 

pergh..ada bantal lagi.

kucing ni malu-malu..
Comel memang comel kucing-kucing tu tapi aku tak boleh tahan la..baru tengok macam tu pun dah gatal-gatal..alergik..alergik..

Nota dari hati: ------------

4 tayar bergolek:

dhiera said... [Reply to comment]

saya tak minat kucing. tapi saya rasa kesian dengan kucing tu kena kurung dalam kandang kecik macamtu~

Sarah Mohd Saleh said... [Reply to comment]

heee comelgile sume kucin tu.rase nak terkam n gigit jek

Scya Lollita said... [Reply to comment]

x sempat gi sebab exam aritu sobsobs

Siti said... [Reply to comment]

comel2 lah.