Wednesday, May 2, 2012

Masa paling sesuai mengukur ketinggian langit...

Assalammualaikum semua..

Orang tua selalu kata, mak aku pun pernah kata, eh kakak aku pun ada kata lah, kawan-kawan aku pernah kata jugak meh, erk adik aku pun ada kata juga, rasanya cuma nenek aku je tak sempat nak kata lagi dekat aku...

Jangan benci-benci nanti jadi cinta..
Jangan gaduh-gaduh nanti jadi rindu..
Jangan kutuk-kutuk nanti jadi kasih..
Jangan marah-marah nanti jadi sayang..
Jangan menyampah-menyampah nanti jadi suka..


tapi apa yg aku jawab???

Mustahil lah..
Mengarut lah...
Tak mungkin lah...
Tak akan terjadi..
Tidak sama sekali...

Selagi masa tu(detik perasaan berubah dari benci ke cinta dan sebagainya) belum tiba memang lah mampu lagi bercakap dengan nada paling belagak sekali tapi bila dah kena dekat diri sendiri baru lah tahu yg langit tu tinggi ke rendah...itu lah masa paling sesuai sangat nak mengukur ketinggian sang langit...

Nota dari hati: biarkan perasaan tu natural je...jangan suka sangat dan jangan benci sangat..=D


5 tayar bergolek:

~Peter kass~ said... [Reply to comment]

tahniah.... : )

dhiera said... [Reply to comment]

jatuh cinta?? dulu kan, dulu kan.. saya paling menampah dengan tunang saya. dulu la sebelum bercinta. hakhakhak

IFA Athirah said... [Reply to comment]

ada benci lebih2 kt sesape ke?tkut trsyg.hehe

eLLa n aLia said... [Reply to comment]

hehe, saya blom lagi merasa.. hehe

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

amboihhh.. berapa ramai yg kata daaaa... haha.. pendek kata, semua org kata la..

tak mustahill.. =)