Thursday, October 6, 2011

Ada ke manusia yg kisah dengan kewujudan blog ni??

Assalammualaikum semua...


'Hana, ko mmg dah malas kan nak tulis blog sekarang..tak habis-habis wordless wednesday je...'

'Hehehe...bukan malas lah..masalahnya aku ni tak dapat ilham..dah bertahun-tahun perah otak pun masih tak dapat idea lagi..tambah lagi dengan macam-macam beban..mana sempat sangat nak cari idea...'


Bukan mudah sebenarnya nak jadi blogger ni...mana nak pikir pasal assignment lagi..pastu pasal test yg bakal menjelma..tambah lagi dengan beribu-ribu lab report setiap minggu...lepas tu dengan tanggungjawab yg di galas terhadap society lagi...kadang-kadang tu dah ada idea tapi masa yg tak mengizinkan untuk menulis dekat blog sebab untuk menghasilkan satu entry bukan memakan 5 minit tapi kadang-kadang berjam-jam..ye la kan...tulis blog ni kan ibarat buat karangan PMR atau pun SPM...macam mana korang rasa susah nak buat karangan masa exam macam tu juga la aku rasa bertapa susahnya nak menulis blog...hehehe..

So kalau masa yg berjam-jam tu dah aku salurkan untuk menulis blog, bila masa pula aku nak buat assignment, report, study dan macam-macam lagi tu kan??!!
'Sori lah doktor tak dapat siapkan assignment sebab saye sibuk tulis blog la...'

Tak kan lah aku nak bagi alasan macam dekat atas tu kot..mahu kene hempuk dengan lecturer..hahah...so dalam hal ni aku kena utamakan perkara yg paling penting..kalau de masa yg mengizinkan baru lah aku akan menconteng arang dekat blog ni dan membuat lawatan terhadap blog-blog yg lain...

Terima kasih kepada sesiapa yg sudi melawat blog ni walaupun semakin hari semakin sunyi je kan..heheh...ingat kan tak de orang yg kisah kalau tak de entry..rupa-rupanya ada jugak yg sudi baca..=D.

Nota dari hati: Baru balik dari kelas mandarin terus tulis blog...malam ni takut tak sempat pula sebab nk siapkan report dan kemas barang nak gi Pangkor esok..heheh.

1 tayar bergolek:

myzziema said... [Reply to comment]

betul2. since dah sambung belajar ni blog mmg terabai habis lah. idea tu kadang2 ada tapi malas nak taip. tu masalahnya. haha. plus connection internet teruk, drpd sakit hati baik logout terus kan :P